no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۹ / تیر / ۱۳۹۵
بازدید : 1200
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی اندروید موتور سواری Highway Traffic Rider

بیش از ۵۰ میلیون دانلود از پلی استور

+ به همراه نسخه مود شده بازی

کسب امتیاز ۴٫۳ در سایت گوگل پلی

با گرافیک بسیار عالی و گیم پلی جذاب

Highway Traffic Rider بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد که با دارا بودن گیم پلی بسیار جذاب و هیجان انگیز، می تواند ساعت های بسیار زیادی سرگرمتان کند. در این بازی شما به یک موتور سوار حرفه ای تبدیل خواهید شد که از میان ماشین ها در یک اتوبان به مسابقه خواهید پرداخت.

Highway-Traffic-Rider-1

ویزگی های بازی Highway Traffic Rider :

  • وجود موتور سیکلت های مختلف
  • دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
  • امکان ارتقا دادن قدرت موتورها
  • انجام بازی در حالت های مختلف
  • وجود حالت تغقیب و گریز توسط پلیس
  • انجام بازی در بزرگراهی شلوغ از ماشین ها
  • گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده

در بازی اندروید Highway Traffic Rider شما در بزگراه به رقابت خواهید پرداخت. در این بازی باید بتوانید از میان ماشین های دیگری که با سرعت بالایی در حال حرکت هستند عبور کنید و زودتر از دیگر رقیب هایتان به خط پایان برسید. البته این بازی دارای حالت آزاد هم می باشد که در آن شما به رانندگی میپردازید و هرچه مسافت بیشتری را طی کنید امتیاز بالاتری کسب خواهید کرد. حالت تعقیب و گریز نیز در این بازی وجود دارد که پلیس به تعقیب شما خواهد پرداخت و باید تلاش کنید تا از دستش فرار کنید.

در این بازی موتور سیکلت های مختلفی وجود دارند که می توانید با افزایش امتیازات خود اقدام به خریداری آنها کرده و از آنها استفاده کنید. همچنین قابلیت ارتقاء دادن موتورها نیز وجود دارد و می توانید با ارتقاء دادن موتور سیکلت خود با قدرت بیشتری بازی کنید. در ابتدای بازی نیز تنها یک موتور ساده قابل انتخاب و استفاده خواهد بود.

بازی Highway Traffic Rider دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده می باشد. این بازی با گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای که دارد می تواند ساعت های بسیار زیادی شما را سرگرم کند؛ این در حالی است که این بازی موتور سواری دارای حجم چندان بالایی نیز نبوده و بدون نیاز به دیتا می باشد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی موتور سواری Highway Traffic Rider v1.6 برای اندروید-1 دانلود بازی موتور سواری Highway Traffic Rider v1.6 برای اندروید-2 دانلود بازی موتور سواری Highway Traffic Rider v1.6 برای اندروید-3 دانلود بازی موتور سواری Highway Traffic Rider v1.6 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 68 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular