no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۳۰ / تیر / ۱۳۹۵
بازدید : 1388
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی سرگرم کننده گودال Puddle اندروید

فروش با قیمت ۳ دلار در پلی استور

دارای گیم پلی بسیار جذاب

گرافیک اچ دی بسیار عالی

+ به همراه فایل دیتا بازی

Puddle Plus نام بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای گوشی های اندرویدی می باشد که در آن ذهن شما به چالش کشیده خواهد شد. در این بازی شما وظیفه کنترل و هدایت مایعات را از طریق لوله های مختلف خواهید داشت و باید بتوانید به طرز صحیح و با کنترل کردن آنها، این مایعات را به خطوط پایان بازی برسانید.

puddle

ویژگی های بازی Puddle :

  • دارای گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده
  • گرافیک خیره کننده و اچ دی
  • موجود بودن مایعات متفاوت با ویژگی های مختلف
  • موجود بودن مراحل و ماموریت های سرگرم کننده
  • انجام بازی در محیط های فانتزی جذاب

در بازی Puddle مراحل متعددی وجود دارد. هرکدام از این مرحله ها را می توان به عنوان یک ماموریت به حساب آورد. شما باید بتوانید مایعات مختلفی که در هر مرحله برایتان وجود دارند را از طریق لوله های زیر زمینی هدایت کنید و به مسیری که برایتان در نظر گرفته شهد است برسانید. این کار با شتاب سنج گوشی انجام می شود و شما باید با تکان دادن گوشی به سمت های راست و چپ این کار را انجام دهید.

بازی Puddle دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده ای می باشد. محیط بازی بسیار جذاب و دیدنی طراحی شده است که در محیط های زیرزمینی به انجام بازی خواهید پرداخت. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب بازی Puddle نیز می تواند ساعت های بسیار زیادی شما را سرگرم کند. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی گودال Puddle + v1.7.14 برای اندروید-1 دانلود بازی گودال Puddle + v1.7.14 برای اندروید-2 دانلود بازی گودال Puddle + v1.7.14 برای اندروید-3 دانلود بازی گودال Puddle + v1.7.14 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular