no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۶ / مرداد / ۱۳۹۵
بازدید : 1028
نظرات : 1 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی سرگرم کننده کننده زامبیلی Zombillie

عرضه شده توسط Forever Entertainmnet

دارای گیم پلی سرگرم کننده

Zombillie بازی جذاب و سرگرم کننده با سبکی نوستالوژیک برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد. گیم پلی و Base آن بر اساس بازی محبوب Snake که در گوشی های نوکیا ساده وجود داشت، طراحی شده است.

Zombillie

ویژگی های بازی Zombillie :

  • نجات دادن جهان
  • وجود ۱۰۰ مرحله بسیار جذاب و سرگرم کننده
  • انجام بازی در محیط های متفاوت
  • کسب امتیازات بیشتر در طی بازی
  • وجود دستاوردهای متفاوت
  • گرافیک اچ دی بسیار عالی

در بازی Zombillie شما باید به کرمی که در بازی وجود دارد کمک کنید تا با جمع کردن توپ های زرد رنگ، سایز طولی خود را افزایش دهد. به این ترتیب به مرور سایز خود را افزایش خواهید داد تا اندازه کرم زرد رنگ در بازی بزرگتر شود. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله بسیار جذاب و سرگرم کننده برای کاربران در نظر گرفته شده است که برای پیش بردن بازی باید بتوانید تمام آنها را با موفقیت انجام دهید. دستاوردهای مختلفی نیز در طی بازی برایتان وجود خواهد داشت که می توانید از آنها استفاده کنید و قدرت خود را افزایش دهید. این بازی در مکان های متفاوتی نیز انجام خواهد شد که باعث می شود تا از تکراری شدن و یک نواخت شدن محیط بازی جلوگیری به عمل آید.

بازی Zombillie دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی می باشد. محیط بازی با وجود پیچیدگی خاصی که دارد اما بسیار چشم نواز و جالب طراحی شده است. در این بازی صداگذاری هیجان انگیز و گوش نواز نیز یکی از مواردی است که به خوبی جلب توجه خواهد کرد. اگر از علاقه مندان به بازی های سرگرم کننده و اعتیادآور هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه “زامبیلی” را از دست ندهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی اندروید سرگرم کننده زامبیلی Zombillie v1.0-1 دانلود بازی اندروید سرگرم کننده زامبیلی Zombillie v1.0-2 دانلود بازی اندروید سرگرم کننده زامبیلی Zombillie v1.0-3 دانلود بازی اندروید سرگرم کننده زامبیلی Zombillie v1.0-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 76 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.1+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular