no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۶ / مرداد / ۱۳۹۵
بازدید : 1515
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی سرگرم کننده زیگ زگ بوم Zig Zag Boom

عرضه شده توسط Nexx Studio

بیش از ۵ میلیون دانلود از پلی استور

Zig Zag Boom بازی جذاب و سرگرم کننده برای گوشی های اندرویدی می باشد که با دارا بودن گیم پلی سرگرم کننده و جذاب، می تواند ساعت های بسیار زیادی سرگرمتان کند. در این بازی هرچه بیشتر بتوانید پیش بروید و رکورد بهتری را از آن خود کنید، امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد.

Zig-Zag-Boom

ویژگی های بازی Zig Zag Boom :

  • دارای مراحل سرگرم کننده و جذاب
  • وجود توپ های مختلف برای آنلاک کردن
  • گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
  • صداگذاری پیشرفته و حرفه ای بازی
  • پشتیبانی از سرویس گوگل پلی

Zig Zag Boom بازی رکوردی جذاب و سرگرم کننده برای گوشی های اندرویدی می باشد که در آن شما وظیفه کنترل و هدایت یک توپ را به عهده خواهید داشت. باید مراقب باشید که توپ با دیواره های موجود در بازی برخوردی نداشته باشد چرا که در غیر این صورت باعث از دست دادن بازی خواهد شد. در این بازی، شاهد مرحله های بسیار متعددی خواهید بود که باید بتوانید تمام آنها را با موفقیت پشت سر بگذارید. همچنین توپ های متفاوتی در Zig Zag Boom وجود دارند که میزان سنگینی و حرکت آنها با یک دیگر تفاوت خواهد داشت.

بازی Zig Zag Boom دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده ای می باشد. صداگذاری بی نظیر بازی، یکی از مهم ترین مواردی است که به خوبی خودنمایی می کند. قابلیت پشتیبانی از سرویس گوگل پلی برای ذخیره سازی بازی نیز از دیگر ویژگی های “زیگ زاگ بوم” به حساب می آید. در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم از سایت بازیخونه دریافت کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی سرگرم کننده Zig Zag Boom v1.3.2 اندروید-1 دانلود بازی سرگرم کننده Zig Zag Boom v1.3.2 اندروید-2 دانلود بازی سرگرم کننده Zig Zag Boom v1.3.2 اندروید-3 دانلود بازی سرگرم کننده Zig Zag Boom v1.3.2 اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 27 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular