no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۳۰ / مرداد / ۱۳۹۵
بازدید : 2696
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی فرار از زندان Prison Escape Police Dog Chase

عرضه شده توسط Bubble Fish Games

به احتمال بسیار زیاد سریال مشهور و محبوب “فرار از زندان” را به یاد دارید. همانطور که می دانید پس از ساخت و عرضه این سریال، شاهد عرضه شدن نسخه های مختلفی از بازی هایی با همین نام بودیم. این بار نیز قصد معرفی بازی دیگری با همین خط داستانی از استودیوی BFG را داریم. بازی که در آن تلفیقی از شبیه سازی و فکری گنجانده شده است و برای جلوگیری از فرار زندانی ها باید تلاش کنید.

Prison-Escape-Police-Dog-Chase

ویژگی های بازی Prison Escape Police Dog Chase :

  • تعقیب و گریز پلیس ها با کمک سگ
  • شناسایی هویت شما در بازی
  • جایزه و دستاوردهای مختلف در بازی
  • گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
  • کنترلگر بسیار عالی و روان
  • گرافیک سه بعدی با کیفیت عالی
  • ماموریت های جذاب و سرگرم کننده چالش برانگیز

در بازی Prison Escape Police Dog Chase شما باید از فرار کردن زندانی ها جلوگیری کنید. در این زندان اکثر زندانی ها به فکر انجام کارهای خلاف و همچنین فرار کردن هستند. اما شما باید بتوانید از فرار کردن و حتی انجام کارهای خلاف آنان جلوگیری کنید. به این منظور شما باید به سگ در بازی کمک کنید تا بتواند این کار را انجام دهد.

در این بازی کاراکتر سگ را کنترل خواهید کرد و باید با استفاده از مواردی که برایتان در نظر گرفته شده است از فرار کردن زندانی ها جلوگیری کنید. در این بازی سگ ها ویژگی های منحصر به فردی دارند که با کمک آنها می توانید از فرار کردن زندانی ها از درون زندان جلوگیری کرده و امنیت زندان را افزایش دهید. همچنین در طول بازی هنگام ملاقات ها، وقت های آزاد، ورزش کردن و … ممکن است مسائلی مانند دزدی، دعوا، آشوب و … پیش بیاید که باید پیش از انجام شدن این موارد آنها را شناسایی و سرکوب کنید.

بازی “فرار از زندان: سگ نگهبان” با گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای طراحی شده است. گرافیک اچ دی با وضوح بسیار بالا و محیط و اشخاص سه بعدی در بازی نیز یکی دیگر از نکات مثبت این بازی جذاب و سرگرم کننده می باشد. اگر علاقه مند به بازی های سبک شبیه سازی هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی فرار از زندان Prison Escape Police Dog Chase v1.14 اندروید-1 دانلود بازی فرار از زندان Prison Escape Police Dog Chase v1.14 اندروید-2 دانلود بازی فرار از زندان Prison Escape Police Dog Chase v1.14 اندروید-3 دانلود بازی فرار از زندان Prison Escape Police Dog Chase v1.14 اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 45 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular