no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۳۱ / مرداد / ۱۳۹۵
بازدید : 1534
نظرات : 2 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : رانندگی

بازی موتور سواری Real Moto اندروید

عرضه شده توسط Dreamplay Games

با بیش از ۵ میلیون دانلود از پلی استور

+ به همراه نسخه مود شده بازی

Real Moto بازی جذاب و سرگرم کننده برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد که در آن شما باید به رقابت با دیگر موتورها پرداخته و بتوانید آنها را شکست دهید. این بازی محصولی جدید از استودیوی بازیسازی Dreamplay Games بوده که در مدت زمان کوتاه عرضه آن، موفق به کسب امتیازات بسیار بالایی شده است و استقبال بسیار خوبی نیز از آن به عمل آمده است.

Real-Moto

ویژگی های بازی Real Moto :

  • امکان انتخاب موتورسیکلت دلخواه از بین ۱۱ موتور
  • قابلیت سفارشی کردن ظاهر موتور سیکلت
  • وجود بیش از ۱۵۰ چالش بسیار سرگرم کننده
  • تلاش برای شکست دادن رقیبان در بازی
  • صداگذاری بسیار عالی و حرفه ای بازی
  • گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده
  • گیم پلی اعتیادآور و جذاب
  • کنترلگر با طراحی بسیار عالی و روان

در بازی جذاب و سرگرم کننده Real Moto شما باید به رقابت با دیگر موتور سواران پرداخته و بتوانید آنها را شکست دهید. در این بازی شاهد وجود موتور سیکلت های مختلفی خواهید بود. به صورت کلی ۱۱ موتور سیکلت در این بازی در دسترس قرار دارند که می توانید از میان آنها هرکدام را که خواستید انتخاب کرده و با استفاده از همان مسابقه را پیش ببرید. امکان سفارشی کردن رنگ موتور نیز وجود داشته و می توانید از میان رنگ های مختلف رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. بیش از ۱۵۰ چالش متفاوت در این بازی وجود دارد که باید تمام آنها را انجام دهید. مسابقات در پیست های موتور سواری انجام می شود که بر واقع گرایی هرچه بیشتر بازی کمک بسیار زیادی می کند.

بازی Real Moto با گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده ای طراحی شده است. گیم پلی واقع گرایانه و بسیار جذاب این بازی باعث افزایش هرچه بیشتر هیجان آن شده و سبب ایجاد یک بازی بی نظیر شده است. اگر از علاقه مندان به بازی های موتور سواری هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی موتور سواری Real Moto v1.0.216 برای اندروید-1 دانلود بازی موتور سواری Real Moto v1.0.216 برای اندروید-2 دانلود بازی موتور سواری Real Moto v1.0.216 برای اندروید-3 دانلود بازی موتور سواری Real Moto v1.0.216 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 20 + 151 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular