no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۴ / شهریور / ۱۳۹۵
بازدید : 1517
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : سرگرم کننده

بازی جذاب پادشاه منجنیق Catapult King

عرضه شده توسط استودیوی Wicked Witch

با گرافیک اچ دی بسیار عالی

با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از پلی استور

Catapult King نام بازی جذاب و سرگرم کننده برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Wicked Witch عرضه شده است. این استودیو تاکنون عنوان های متعددی را منتشر کرده است که همگی توانسته اند با استقبال بسیار عالی روبه رو شوند و این بار نیز نوبت به “پادشاه منجنیق” است تا باز هم باعث ایجاد غوغایی بی نظیر شود.

Catapult-King

ویژگی های بازی Catapult King :

  • وجود شخصیت و کاراکترهای بامزه
  • گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
  • انجام بازی در محیطی شاد و رنگی
  • گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده
  • تلاش برای نجات دادن شاهزاده اسیر
  • وجود دستاوردهای مختلف در بازی

 

در بازی Catapult King شما باید شاهزاده اسیر شده را از دست سربازان نجات دهید. برای این کار باید مراحلی که در بازی برایتان در نظر گرفته شده است را با موفقیت پشت سر بگذارید. شما باید توپ هایی که دارید را به سمت جعبه هایی که در زیر و روی آنها سربازان قرار گرفته اند، پرتاب کنید و بتوانید آنها را نابود کنید. در ابتدای بازی مراحل ساده ای را مشاهده خواید کرد اما به مرور شاهد سخت تر شدن گیم پلی بازی با افزایش تعداد جعبه ها و سربازها خواهید بود. در بازی پادشاه منجنیق توپ هایی که پرتاب می کنید، با مشخصات مختلفی وجود دارند. هرکدام از توپ ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند و میزان تخریب گری آنها با هم تفاوت دارد.

این بازی دارای گیم پلی بسیار جذابب و سرگرم کننده ای بوده و به مرور به آن اعتیاد پیدا خواهید کرد. مراحل متعدد و جذاب و سرگرم کننده شما را به ادامه دادن بیشتر بازی سوق خواهد داد. گرافیک اچ دی و محیط رنگی بسیار جذاب، از جمله مواردی است که به طور حتم باعث جلب توجه شما خواهد شد. در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم از سایت بازیخونه دریافت کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی اندروید پادشاه منجنیق Catapult King v1.5.4 برای اندروید-1 دانلود بازی اندروید پادشاه منجنیق Catapult King v1.5.4 برای اندروید-2 دانلود بازی اندروید پادشاه منجنیق Catapult King v1.5.4 برای اندروید-3 دانلود بازی اندروید پادشاه منجنیق Catapult King v1.5.4 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 51 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular