no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۰ / شهریور / ۱۳۹۵
بازدید : 1291
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : ماجراجویی

بازی اندروید داستان برادران Brothers: a Tale of two Sons

عرضه شده توسط استودیوی ۵۰۵Games Srl

فایل نصبی و دیتا برای پردازنده های مختلف به صورت جدا

با گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده

پیشنهاد بسیار ویژه سایت بازیخونه

۵۰۵Games استودیویی کاملا شناخته شده و معتبر میباشد که تاکنون عنوان های متعددی از سوی آن در سایت پلی استور برای فروش قرار داده شده است. این استودیوی بازیسازی موفق به کسب مُهر “توسعه دهنده برتر” شده است. این بار قصد معرفی یکی دیگر از بازی های همین استودیو با نام Brothers: a Tale of two Sons را داریم که به احتمال بسیار زیاد تا پیش از این بارها نام آن را شنیده باشید. این بازی در مدت زمان کوتاهی که عرضه شده است، توجه های بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده و دلیل این امر نیز گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای است که این بازی دارد.

Brothers-a-Tale-of-two-Sons

ویژگی های بازی Brothers: a Tale of two Sons :

  • گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده
  • کنترل دو برادر در بازی به صورت هم زمان
  • تلاش برای به دست آوردن آب نجات
  • گرافیک خیره کننده اچ دی
  • وجود معماها و پازل های متعدد در بازی
  • تجربه چالش های فکری معمایی

داستان بازی Brothers: a Tale of two Sons در مورد دو برادر می باشد که پدرشان به شدت مریض است. تنها راهی که پدرشان می تواند شفا پیدا کند، این است که به وی آب زندگانی بنوشانند. به همین منظور دو برادر تصمیم می گیرند تا به دنبال آب زندگانی رفته و آن را به دست بیاورند تا بتوانند پدرشان را نجات دهند. در این بازی شما باید با انجام معماها و پازل هایی که برایتان در نظر گرفته شده است را بتوانید با موفقیت انجام دهید. به این منظور به جهانی جدید پای خواهید گذاشت که پر از رمز و راز و سرنخ است. شما به مکان های متفاوتی پای خواهید گذاشت و شاهد لوکیشن های مختلفی خواهید بود.

در این بازی، کنترل دو برادر به عهده شما می باشد. شما باید به صورت جداگانه هردو برادر را تحت کنترل داشته باشید. یک کنترلگر در سمت چپ بازی و کنترلگر دیگری در سمت راست بازی وجود دارند که هرکدام از آنها برای کنترل کردن یکی از برادرها استفاده می شود. در طول بازی شاهد آن خواهید که در برخی از شرایط برادر بزرگتر به برادر کوچکتر کمک خواهد کرد، به وسیله اگر قرار باشد برادر کوچکتر جسم سنگینی را جابه جا کند. در شرایطی دیگر نیز به وجود هر دو برادر برای حل کردن معمایی خاص نیاز است که در این شرایط نیز شما باید با کنترل صحیح و مناسب هردوی آنها، بتوانید معماها و پازل ها را حل کرده و بازی را انجام دهید.

Brothers: a Tale of two Sons بدون شک یک بازی ماجراجویی کامل است. گیم پلی در سبک ماجراجویی و ته مایه های فکری پازلی، یکی از دلایلی است که این بازی شما را به سمت خود سوق خواهد داد چرا که ذهن کاربران را به خوبی به چالش خواهند کشانید. گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده، همراه با جزئیات دقیق نیز حکایت از یک بازی بی نظیر دارد. این بازی در لوکیشن های مختلفی انجام می شود و شاهد مکان های متفاوتی در طی بازی خواهید بود. در ادامه می توانید این بازی را با توجه پردازنده دستگاه خود، از سایت بازیخونه دریافت کنید.


دانلود فایل نصبی پردازنده Adreno

دانلود فایل نصبی پردازنده Mali

دانلود فایل نصبی پردازنده PowerVR

دانلود فایل نصبی پردازنده Tegra

___________________________________________

دانلود دیتای پردازنده Adreno

دانلود دیتای پردازنده Mali

دانلود دیتای پردازنده PowerVR

دانلود دیتای پردازنده Tegra

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی داستان پسران Brothers: a Tale of two Sons v1.0.0 برای اندروید-1 دانلود بازی داستان پسران Brothers: a Tale of two Sons v1.0.0 برای اندروید-2 دانلود بازی داستان پسران Brothers: a Tale of two Sons v1.0.0 برای اندروید-3 دانلود بازی داستان پسران Brothers: a Tale of two Sons v1.0.0 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : متفاوت
اندروید مورد نیاز : 4.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular