no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۰ / شهریور / ۱۳۹۵
بازدید : 3657
نظرات : 6 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : استراتژی

بازی سربازهای ماشینی Machines at War 3 RTS

Machines at War 3 RTS بازی سرگرم کننده و جذاب از استودیوی بازیسازی lsotope برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد که در سایت پلی استور با قیمت ۷ دلار عرضه شده است. در این بازی شما نقش یک جوخه ارتشی را ایفا خواهید کرد که باید بتوانید ماموریت های در نظر گرفته شده را با موفقیت انجام دهید.

Machines-at-War-3-RTS

ویژگی های بازی Machines at War 3 RTS :

  • ساخت بیش از ۱۳۰ نوع واحد مختلف
  • انجام ماموریت ها در طی ۲۱ مرحله جذاب
  • وجود نقشه های جنگی تصادفی
  • تشکیل تیم های ۴ نفره با حضور دوستان

داستان بازی Machines at War 3 RTS در مورد دانشمندانی می باشد که در حال تحقیق بر روی موضوعی ملی هستند اما به صورت یکباره ناپدید می شوند و تنها یک پیغام از آنها به جا می ماند. در این پیغام متنی نوشته شده است که “ما مجبور به انجام این کار بودیم”. هنگامی که این پیغام متن یافته می شود دولت متوجه می شود که با خطری جدی روبه رو است و حتما باید برای یافتن سرنخ و حل کردن این مشکل، چاره بیابد. به همین دلیل از نیروهای زبده ارتش می خواهد که این مشکل را در سریع ترین زمان ممکن حل کرده و جریان را متوجه شوند. شما نیز به عنوان یکی از جوخه های ارتش باید بتوانید این کار را انجام داده و با استفاده از سرنخ هایی که به دست میاورید دلیل این امر را متوجه شوید. در این بازی مراحل بسیار جذاب و ماموریت های چالش برانگیز برای کاربران در نظر گرفته شده است که باید بتوانید آنها را با موفقیت انجام دهید. اگر از بازی های سبک استراتژیک خوشتان می آید پیشنهاد می کنیم نسخه جدید بازی سرگرم کننده و جذاب Machines at War 3 RTS را از دست ندهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی سربازان ماشینی Machines at War 3 RTS v1.0.1 برای اندروید-1 دانلود بازی سربازان ماشینی Machines at War 3 RTS v1.0.1 برای اندروید-2 دانلود بازی سربازان ماشینی Machines at War 3 RTS v1.0.1 برای اندروید-3 دانلود بازی سربازان ماشینی Machines at War 3 RTS v1.0.1 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 94 + 50 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 3.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular