no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۷ / آبان / ۱۳۹۵
بازدید : 1624
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : اکشن

بازی لارا کرافت Lara Croft: Guardian of Light

عرضه شده توسط SQUARE ENIX Ltd

به همراه فایل دیتای بازی

گیم پلی بی نظیر و گرافیک خیره کننده

پیشنهاد ویژه سایت بازیخونه

Lara Croft: Guardian of Light یکی دیگر از جدیدترین سری بازی های لارا کرافت برای سیستم عامل اندروید می باشد. همانطور که در جریان هستید تاکنون نسخه های مختلفی از سری بازی های لارا کرافت برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است و جدیدترین نسخه آن که برایتان آماده کرده ایم با پسوند “نگهبان روشنایی” طراحی و عرضه شده است.

Lara-Croft-Guardian-of-Light

ویژگی های بازی Lara Croft: Guardian of Light :

  • ماموریت های متعدد و چالش برانگیز
  • خط داستانی در محیط های باستانی
  • مبارزه با دشمنان و تلاش برای شکست دادن آنها
  • حل کردن معماها و پازل های فکری بازی
  • مبارزه در برابر رئیس های هر مرحله بازی
  • گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
  • گیم پلی جذاب و سرگرم کننده

Lara Croft: Guardian of Light بازی کم نظیر و بسیار سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید می باشد که به تازگی طراحی و عرضه شده است؛ بازی که در طی مراحل و ماموریت های متعددی که دارد می تواند ساعت های بسیار زیادی شما را سرگرم کرده و مهارت هایتان را به چالش بکشاند.

در این بازی شما باید در مکان های باستانی و قدیمی به جستوجو بپردازید و با حل کردن معماها و پازل هایی که سد راه شما هستند، بازی را پیش ببرید. موجودات فراطبیعی و عظیم جثه ی مختلفی نیز با شما درگیر خواهند شد که می توانید با آنها بجنگید. باید تلاش کنید تا بتوانید با کشتن این موجودات آنها را از سد راهتان بردارید. هر بخش از بازی دارای BOSS مختلفی می باشد که در پایان همان بخش باید به مبارزه با وی پرداخته و تلاش کنید تا شکستش دهید.

مهم ترین بخش بازی Lara Croft: Guardian of Light را پازل هایی که در آن طراحی شده است، تشکیل می دهد. در این بازی اندروید معماهای مختلفی را باید حل کنید. در این بازی اندروید معماهای چالش برانگیز و بسیار جذابی وجود دارند که با تمرکز و فکر خود باید بتوانید آنها را حل کنید تا بازی را پیش ببرید. معماهای موجود بسیار چالش برانگیز و زیبا طراحی شده اند و گاهی اوقات سرعت عمل شما جوابگو خواهد بود تا بتوانید آن را حل کنید.

گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده از جمله اصلی ترین ویژگی این بازی به حساب می آید. جزئیات دقیق و بی مشکل بازی، از مجله مواردی است که باعث خواهد شد تا بازی بی نظیر و جذاب را تجربه کنید. جزئیات گرافیکی بسیار ریز که در طول بازی شاهد آنها خواهید بود، تجربه ای بی نظیر را برایتان رقم خواهد زد. از طرفی دیگر صداگذاری بسیار عالی و گوش نواز نیز چاشنی گرافیک بازی شده است تا جای هیچ گونه نقدی باقی نماند. در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم از سایت بازیخونه دریافت کنید.

جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 4 + 778 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular