no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۱ / آبان / ۱۳۹۵
بازدید : 2016
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : ورزشی

بازی ستاره فوتبال New Star Soccer

عرضه شده توسط Five Aces Publishing Ltd

بیش از ۵۰ میلیون دانلود از پلی استور

شاید Five Aces Publishing Ltd هیچگاه تصور نمی کرد که بازی New Star Soccer بتواند این چنین در میان کاربران بدرخشد و طرفدار به دست بیاورد. این بازی در مدت زمانی که عرضه شد توانست طرفداران بسیار زیادی را جذب کند به طوری که هم اکنون رکورد بیشتر از ۵۰ میلیون دانلود از پلی استور را از آن خود کرده است که برای استودیوی بازیسازی FAP یک رکورد بسیار عالی به حساب می آید.

New-Star-Soccer

ویژگی های بازی New Star Soccer :

  • گرافیک بسیار عالی اچ دی و خیره کننده
  • گیم پلی جذاب و سرگرم کننده بازی
  • انجام بازی های فوتبال در محیطی واقع گرایانه
  • امکان استفاده از مربی دلخواه برای تیم
  • شرکت در لیگ ها و تلاش برای پیروزی
  • تمرین دادن بازیکن برای رسیدن به موفقیت

New Star Soccer بازی جدید با گیم پلی منحصر به فرد و نوآورانه برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد. در این بازی اندروید شما زندگی یک فوتبالیست را باید مدیریت کنید. در ابتدای کار شما با یک شخص عادی سر و کار خواهید داشت که باید بتوانید وی را به یک فوتبالیست موفق و معروف تبدیل کنید. به این منظور باید در تمرین های مختلف وی را شرکت دهید تا با افزایش مهارت هایش بتوانید وی را به تیمی معرفی کرده و در تیم های مختلف به بازی بپردازید تا به موفقیت های بیشتری دست یابید.

در این بازی شما یک شخص کاملا عادی را به یک فوتبالیست معروف و موفق تبدیل خواهد کرد که برای شرکت در بزرگترین تیم های جهان از وی درخواست خواهد شد. این بازی دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده ای می باشد. محیط بازی بسیار عالی طراحی شده است و جزئیات نیز به صورت بسیار دقیقی در نظر گرفته شده اند تا شاهد یک بازی بی نظیر و سرگرم کننده باشید. گیم پلی بازی نیز بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد و نوآوری در آن موج می زند. اگر از علاقه مندان به بازی های ورزشی هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه New Star Soccer را از دست ندهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی ستاره جدید فوتبال New Star Soccer v4.07 برای اندروید-1 دانلود بازی ستاره جدید فوتبال New Star Soccer v4.07 برای اندروید-2 دانلود بازی ستاره جدید فوتبال New Star Soccer v4.07 برای اندروید-3 دانلود بازی ستاره جدید فوتبال New Star Soccer v4.07 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 56.2 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 3.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular