no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۸ / آذر / ۱۳۹۵
بازدید : 1710
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی تپه نوردی Hill Climb Racing 2

عرضه شده توسط Fingersoft

با گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده

+ به همراه نسخه مود شده

Hill Climb Racing 2 یکی از سرگرم کننده ترین و جذاب ترین بازی های اندرویدی است که نسخه پیشین آن بیش از ۵۰۰ میلیون بار از سایت پلی استور دانلود شد. گیم پلی جذاب و اعتیادآور این بازی باعث شد تا کاربران بسیار زیادی به دست بیاورد. هم اکنون شاهد عرضه دومین نسخه از همین بازی در پلی استور هستیم که داستان آن شباهت کاملی به نسخه اول آن دارد.

Hill-Climb-Racing-v2

ویژگی های بازی Hill Climb Racing 2 :

  • وسیله های نقلیه مختلف با امکان سفارشی سازی آنها
  • تغییر و ارتقاء بخشهای اصلی ماشین مانند موتور، تایرها و …
  • دستاوردهای متفاوت در طی بازی
  • بهبود گرافیک و افزایش واقع گرایی آن در نسخه دوم
  • نمایش با بالاترین سطح رزولیشن دستگاه

در بازی Hill Climb Racing 2 باید مراحل چالش برانگیز و جذابی که برایتان در نظر گرفته شده است را بتوانید با موفقیت پشت سر بگذارید. به این منظور میبایست با استفاده از ماشین خود مانع ها و مسیرهای موجود را پشت سر گذاشته و به این ترتیب مراحلی که برایتان در نظر گرفته شده اند، با موفقیت انجام دهید.

در این بازی شاهد ماشین های مختلفی خواهید بود که امکان انتخاب ماشین یا وسیلقه نقلیه دلخواه وجود دارد. البته در ابتدای بازی تنها تعداد محدودی از وسیله های نقلیه برایتان قابل انتخاب خواهد بود و به مرور که بازی را انجام داده و امتیازات بیشتری کسب کنید، امکان انتخاب ماشین و موتور سیکلت های بیشتری را خواهید داشت. قابلیت ارتقاء دادن ماشین ها و دیگر وسیله های نقلیه نیز وجود دارد تا با بالاترین سطح قدرت آنها، بازی را انجام دهید. از طرفی دیگر امکان سفارشی سازی ظاهر ماشین نیز وجود دارد و می توانید ماشین را به سلیقه خودتان، تزئین کرده و طرحی با دلخواه خودتان برای آن ایجاد کنید.

در طی بازی دستاوردهای متفاوتی برایتان در نظر گرفته شده است که دریافت و گرفتن آنها میتواند تاثیر به سزایی در امتیازهایتان داشته باشد. در نسخه جدید این بازی شاهد افزایش گرافیک و رزولیشن بی نظیر بازی خواهیم بود. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود نسخه دوم بازی تپه نوردی Hill Climb Racing 2 v0.99.0 برای اندروید-1 دانلود نسخه دوم بازی تپه نوردی Hill Climb Racing 2 v0.99.0 برای اندروید-2 دانلود نسخه دوم بازی تپه نوردی Hill Climb Racing 2 v0.99.0 برای اندروید-3 دانلود نسخه دوم بازی تپه نوردی Hill Climb Racing 2 v0.99.0 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 63 + 60 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular