no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۱ / آذر / ۱۳۹۵
بازدید : 2366
نظرات : 5 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی ورق Microsoft Solitaire Android اندروید

عرضه شده توسط مایکروسافت

شامل تمام بازی های موجود ویندوز

به احتمال بسیار زیاد نسخه ویندوزی بازی محبوب Solitaire در ویندوز را به یاد دارید. همانطور که می دانید این بازی ۱۲ سال قبل توسط مایکروسافت در نسخه XP ویندوز قرار گرفت و بعد از آن به بازی پیش فرض ویندوز تبدیل شد به طوری که هم اکنون در ویندوز ۱۰ نیز شاهد حضور این بازی هستیم. بلاخره مایکروسافت بعد از ۱۲ سال تصمیم به عرضه نسخه ای از همین بازی برای سیستم عامل گوشی ها نیز کرده است تا کاربران امکان انجام این بازی را در گوشی خود نیز داشته باشند.

Microsoft-Solitaire-Collection

ویژگی های بازی Microsoft Solitaire Android:

  • شامل تمام بازی های نسخه ویندوز
  • با گرافیکی بسیار عالی و دیدنی
  • شبیه سازی بی نظیر بازی ورق در گوشی
  • صداگذاری پیشرفته همانند نسخه کامپیوتر

Microsoft Solitaire Android نتیجه ۱۲ سال انتظار کاربرانی است که منتظر عرضه نسخه اندرویدی بازی ورق که برای ویندوز توسط مایکروسافت عرضه شده بود، است. این بازی شبیه ساز بسیار عالی بازی پاسور در گوشی های موبایل است که تمام ۵ نسخه مخصوص ویندوز را شامل می شود. با نصب کردن این نسخه بر روی گوشی موبایل خود می توانید من بعد بازی Solitaire را در گوشی تان داشته باشید بدون آن که نیازی به کامپیوتر یا لپ تاپ برای انجام دادن آن باشد. در ادامه این بازی را می توانید با لینک مستقیم از سایت بازیخونه دریافت کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی ورق Microsoft Solitaire Android v1.1.11140.0 برای اندروید-1 دانلود بازی ورق Microsoft Solitaire Android v1.1.11140.0 برای اندروید-2 دانلود بازی ورق Microsoft Solitaire Android v1.1.11140.0 برای اندروید-3 دانلود بازی ورق Microsoft Solitaire Android v1.1.11140.0 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 43 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.4+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular