no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۸ / آذر / ۱۳۹۵
بازدید : 1294
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی آموزشی رازل Ruzzle اندروید

عرضه شده توسط MAG Interactive

بسیاری از والدین همیشه به دنبال بازی هایی با سبک و دسته بندی آموزشی برای کودکان خود بوده اند تا علاوه بر فراهم کردن موجبات سرگرمی آنها، همچینن موجبات اموزش آنها به روش های مختلف را نیز فراهم کنند. در بازیوخونه پیش تر به معرفی بازی هایی با سبک آموزشی پرداخته بودیم. این بار نیز قصد معرفی یکی از بازی های جذاب و سرگرم کننده اندروید با نام “رازل” را داریم که توسط استودیوی بازیسازی MAG Interactive طراحی و عرضه شده است.

Ruzzle

ویژگی های بازی Ruzzle :

  • به چالش کشاندن ذهن کاربران
  • امکان ثبت رکورد مختص به خود
  • افزایش رکورد با افزایش سرعت تایپ
  • طراحی بسیار جذاب و زیبا

Ruzzle بیشتر برای کودکان و نوجوانان مناسب است. در این بازی اندروید باید به یافتن کلمه ها بپردازید. در این بازی اندروید در جدولی کوچکی که برایتان نمایش داده می شود حروف به هم ریخته ای را مشاهده خواهید کرد. در بالای جدول نیز کلماتی برایتان نمایش داده می شود که وظیفه شما پیدا کردن کلمات نمایش داده شده در بالای جدول در میان حروف داخل جدول می باشد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید در مدت زمان کوتاهی که برایتان تعیین شده است بتوانید بیشترین تعداد کلمات را از داخل جدول یافته و آنها را مشخص کنید. هرچه تعداد کلمات بیشتری از میان حروف به هم ریخته داخل جدول بتوانید بیابید امتیاز بیشتری نیز به دست اورده اید. به این ترتیب می توانید امتیازات خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید کدام یک رکورد بهتری به دست اورده اید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی فکری رازل Ruzzle v2.1.6 برای اندروید-1 دانلود بازی فکری رازل Ruzzle v2.1.6 برای اندروید-2 دانلود بازی فکری رازل Ruzzle v2.1.6 برای اندروید-3 دانلود بازی فکری رازل Ruzzle v2.1.6 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 42 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular