no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۶ / آذر / ۱۳۹۵
بازدید : 1880
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی ترسناک سقوط Lapsum اندروید

+ به همراه نسخه مود بازی

Lapsum بازی متفاوت و جدید از سری بازی های ترسناک می باشد که توسط استودیوی بازیسازی MIRBALL GAMES طراحی و عرضه شده است. این بازی دارای گیم پلی متفاوت و جدید می باشد که در سایت پلی استور برای افراد با درجه سنی +۱۲ مناسب در نظر گرفته شده است!

Lapsum

ویژگی های بازی Lapsum :

  • انجام بازی در ۳ محیط مختلف جهنم
  • ۳ کاراکتر مختلف به نمایندگی از گناهان
  • ۶۰ مرحله چالشی و جذاب
  • تلاش برای عدم برخورد با مانع های خطرناک
  • جمع آوری جمجمه ها جهت افزایش قدرت

بازی Lapsum در محیط جهنم انجام می شود. در این بازی در نقش افرادی خواهید بود که در جهنم حضور دارند و در حال تلاش برای فرار از محیط آن هستند. به همین منظور، این افراد از داخل قفس به سمت پایین رها می شوند و در مسیری که رها شده اند مانع ها، تله ها و وسایل مرگباری وجود دارد که هرگونه برخوردی با آنها برابر با مرگشان خواهد بود اما اگر بتوانند از این مانع ها و وسایل مرگبار دوری کنند از جهنم می توانند خارج شوند و به همین دلیل باید تلاشتان را انجام دهید تا به این افراد کمک کرده و آنها را جهت فرار از جهنم، آماده کنید.

هرچه میزان برخوردتان با مانع های درون مسیر بیشتر باشد آسیب های بیشتری به شخص در حال سقوط از جهنم وارد خواهد شد و در نتیجه امتیازتان نیز کاهش پیدا خواهد نمود. میزان آسیب ها نیز اگر از میزان خاصی بیشتر شود، شخص در حال سقوط به صورت کامل خواهد مرد. برای این امر، شاهد بیش از ۶۰ مرحله خواهید بود که باید در تمام آنها تلاش کنید تا با کمترین میزان آسیب ها سقوط را انجام دهید. در مسیر سقوط نیز جمجمه هایی وجود دارند که دریافت آنها باعث افزایش قدرت و افزایش سطح سلامتی شخص خواهد شد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی اکشن سقوط Lapsum v3 برای اندروید-1 دانلود بازی اکشن سقوط Lapsum v3 برای اندروید-2 دانلود بازی اکشن سقوط Lapsum v3 برای اندروید-3
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 53 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular