no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۸ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 930
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : پازلی فکری

دانلود بازی فکری راه نرفته برای اندریود Road Not Taken

Road Not Taken یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در یبک بازی های پازلی و فکری برای سیستم عامل اندروید میباشد. بازی راه نرفته یک بازی فکری بسیار جذاب با گرافیک اچ دی بالا و خیره کننده میباشد که توجه هر کاربری را به خود جلب میکند. این بازی را میتوانید بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود نصب کنید.

Road-Not-Taken

ویژگی های بازی فکری راه نرفته Road Not Taken :

  • انجام ماموریت های مختلف
  • استفاده از قدرت های ویژه
  • وجود دشمن های مختلف
  • نجات کودکان اسیر شده
  • گرافیک اچ دی بسیار بالا

بازی Road Not Taken در جنگلی بزرگ و دور افتاده که سرمای زمستان در آن بیداد میکند و برف های سنگین همه جا را فرا گرفته است انجاکم میشود. در این بازی شما در نقش یک قهرمان باید به کمک دختربچه های که در دام افتاده بروید و با عبور از موانع و تله ها خود را به بچه برسانید و او را نجات دهید. در این بازی دشمنانی وجود دارد که سد راه شما میشوند و با حمله به شما مانع رسیدن به هدفتان خواهند شد که شما با استفاده از چوب جادویی که در اختیار دارید میتوانید به آنها ضربه وارد کنید و آنها را از بین ببرید تا به هدفتان نزدیک تر شوید و دختر بچه ها را نجات دهید. در بازی Road Not Taken مراحل و ماموریت های مختلفی قرار داده شده است تا با پشت سرگذاشتن انها در هرکدام از مراحل جان دختر بچه را نجات دهید.

Road Not Taken یک بازی جدید و بسیار مهیج است که با دارا بودن گیم پلی اعتیادآور و محیط ظاهری زیبا و خیره کننده میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند. اگر به بازی های پازلی و فکری علاقه مندید پیشنهاد میکنیم این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی فکری راه نرفته Road Not Taken v1.0.005 برای اندروید-1 دانلود بازی فکری راه نرفته Road Not Taken v1.0.005 برای اندروید-2 دانلود بازی فکری راه نرفته Road Not Taken v1.0.005 برای اندروید-3 دانلود بازی فکری راه نرفته Road Not Taken v1.0.005 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 26 + 104 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 5.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular