no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۸ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 1197
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی مسابقه ای پارک ماشین Parking Mania 2 اندروید

Parking Mania 2 یک بازی بسیار زیبا و اعتیادآور در سبک بازی های مسابقه ای و رانندگی برای سیستم عامل اندروید میباشد و قابل نصب برروی اسمارت فونهای اندرویدی شما میباشد. اگر به بازی های مسابقه ای و پارک ماشین علاقه دارید مطمعنا با نسخه اول این بازی آشنایی دارید. نسخه اول این بازی به دلیل اینکه مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است تصمیم گرفتیم نسخه دوم این بازی را هم به شما معرفی کنیم تا با امکانات و قابلیت های ویژه دیگری این بازی زیبا و سرگرم کننده را تجربه کنید.

Parking-Mania-2

ویژگی های بازی مسابقه ای پارک ماشین Parking Mania 2 :

  • وجود ماموریت های مختلف
  • وجود ماشین های متنوع در بازی
  • استفاده از ماشین های مختلف
  • پارک کردن ماشین در مکان های موردنظر
  • انجام بازی در محیط های مختلف
  • گیم پلی سرگرم کننده
  • گرافیک اچ دی و خیره کننده

بازی Parking Mania 2 به گونه ای است که شما باید مهارت خود را رانندگی به کار بگیرید تا بتوانید از ماموریت های مختلفی که به عهده شما گذاشته میشود به خوبی بر بیایید. در این بازی انواع مختلفی از ماشین ها قرار داده شده است تا در هر کدام از مراحل با ماشین مختلفی ماموریت هایتان را به سرانجام برسانید. در بازی پارک ماشین شما از محیط ها و مکان های مختلفی عبور خواهید کرد تا در مکان مشخص شده ماشین را پارک کنید. مثلا : در یک مرحله از بازی تاکسی در اختیارتان قرار میگیرد که شما باید مسافر این تاکسی را به مکان مشخص شده برسانید و بعد از پارک کردن ماشین در مکان معین او را پیاده کنید، یا در مرحله دیگر یک وانت با باری که در آن قرار دارد را باید بدون اینکه بار بریزد به مقصد برسانید و بار را خالی کنید. در هرکدام از این ماموریت ها شما در قبال کاری که انجام داده اید دستمزدی را دریافت خواهید کرد که با آن بتوانید ماشین ها را ارتقا دهید.

اگر به رانندگی علاقه دارید و به دنبال راهی برای نشان دادن مهارت های خود در رانندگی هستید پیشنهاد میکنیم این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید و با نصب آن بر روی اسمارت فونهایتان تجربه بهترین و جدیدترین بازی مسابقه ای را داشته باشید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی مسابقه ای پارک ماشین Parking Mania 2 v1.0.1407 برای اندروید-1 دانلود بازی مسابقه ای پارک ماشین Parking Mania 2 v1.0.1407 برای اندروید-2 دانلود بازی مسابقه ای پارک ماشین Parking Mania 2 v1.0.1407 برای اندروید-3 دانلود بازی مسابقه ای پارک ماشین Parking Mania 2 v1.0.1407 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 92 + 99 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular