no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۸ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 1100
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی پازلی سازنده سقف Roofbot اندروید

Roofbot یک بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های پازلی و فکری برای سیستم عامل اندروید میباشد. یکی از جدیدترین و زیبا ترین بازی هایی که تا به حال تجربه کرده اید که در مقایسه با دیگر بازی های مشابه واقعا نظیر ندارد. با نصب این بازی جذاب بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود بهترین بازی پازلی را تجربه کنید.

Roofbot.

ویژگی های بازی پازلی سازنده سقف Roofbot :

  • استفاده از شکل های هندسی مختلف
  • قابلیت افزایش استحکام سقف
  • وجود انواع رنگ های متنوع و چشم گیر
  • گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  • گرافیک اچ دی بسیار بالا

در بازی Roofbot رباتی وجود دارد که وظیفه آن استحکام بخشیدن به سقف های موجود در بازی میباشد. شما باید کنترل این ربات را در دست گرفته و سقف هایی که استحکامی ندارند و در حال ریزش هستند را از نو بسازید و استحکام آنها را افزایش دهید. در بازی سازنده سقف شما باید با استفاده از اشکال هندسی موجود در بازی و قرار دادن هریک از اشکال در جای مناسب به سقف ها استحکام بیشتری ببخشید و مانع ریزش آنها شوید. همچنین ترکیب رنگ در این بازی بسیار مهم میباشد به گونه ای که هرکدام از اشکال را بارنگ مناسب در جاهای مختلف باید قرار داد.

Roofbot یک بازی جذاب است که با گرافیک اچ دی رنگانگ و خیره کننده ای که دارد توجه هر کاربری را به خود جلب میکند. Roofbot را بر روی اسمارت فونهایتان نصب کنید و ساعت ها به بازی بپردازید و سرگرم شوید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی پازلی سازنده سقف Roofbot v2.0.0 برای اندروید-1 دانلود بازی پازلی سازنده سقف Roofbot v2.0.0 برای اندروید-2 دانلود بازی پازلی سازنده سقف Roofbot v2.0.0 برای اندروید-3 دانلود بازی پازلی سازنده سقف Roofbot v2.0.0 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 46 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.1+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular