no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۹ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 1166
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی اتحاد استیکمن League of Stickman اندروید

League of Stickman یک بازی خارق العاده و هیجان انگیز در سبک بازی های اکشن برای سیستم عامل اندروید میباشد. این بازی به حدی هیجان انگیز و نفس گیر است که توجه هرکاربری را به خود جلب میکند و باگیم پلی سرگرم کننده و اعتیادآوری که دارد هیچ کاربری نمی تواند میان بازی آن را رها کند و بازی را ادامه ندهد. اگر به بازی های اکشن . هیجان انگیز علاقه مندید و بدنبال یک بازی متفاوت و جدید هستید پیشنهاد میکنیم این بازی را از دست ندهید.

League-of-Stickman

ویژگی های بازی اتحاد استیکمن League of Stickman :

  • انواع سلاح های مختلف برای نابودی دشمن
  • وجود قدرت های مختلف جادویی در بازی
  • دارا بودن محیط های مختلف و هیجان انگیز بازی
  • کاراکترهای مختلف استیکمن
  • گیم پلی مهیج و سرگرم کننده
  • قابلیت آنلاک شدن کاراکترهای جدید
  • گرافیک اچ دی بالا و خیره کننده

در بازی League of Stickman شما در نقش کاراکتر اصلی بنام استکیمن باید بازی را پیش ببرید. شما باید به استیکمن کمک کنید تا قدرت خود را به کار گیرد و با استفاده از سلاح هایی که در دست دارد به مبارزه با دشمنان برود و آنها را نابود کند. در این بازی مراحل و ماموریت های مختلفی وجود دارد که شما باید هرکدام از مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید و ماموریت هایی که به عهدتان گذاشته میشود را با نابود کردن دشمن به سرانجام برسانید. در بازی اتحاد استیکمن انواع مختلفی از سلاح ها و قدرت هاغی جادویی قرار داده شده است تا با استفاده از آنها دشمنان قوی تری را از پای دربیاورید. در League of Stickman میتوانید ظاهر استیکمن را تغییر داده و آن را به سلیقه دلخواهتان شخصی سازی کنید.

قهرمان ها و کاراکتر های مختلفی در بازی فوق قرار داده شده است که طی هرکدام از مراحل قفل آنها باز میشود و میتوانید در هر یک از مراحل جدید کاراکتر مورد نظرتان را انتخاب کنید و توسط آن به مبارزه با دشمنان بپردازید تا آنها را از بین ببرید. شما باید تمام قدرت خود را بکار بگیرید تا با دشمنان قوی تری که در هرمرحله و ماموریت مختلف قوی تر میشوند مقابله منید و آنها را نابود کنید. League of Stickman یک بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی خیره کننده برای علاقه مندان به بازی های اکشن که قابل نصب یر روی انواع تبلت ها و گوشی های اندرویدی میباشد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی اتحاد استیکمن League of Stickman 2017 v3.0.1 برای اندروید-1 دانلود بازی اتحاد استیکمن League of Stickman 2017 v3.0.1 برای اندروید-2 دانلود بازی اتحاد استیکمن League of Stickman 2017 v3.0.1 برای اندروید-3 دانلود بازی اتحاد استیکمن League of Stickman 2017 v3.0.1 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 68 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular