no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۹ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 1188
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی خواهران غریب Parallyzed برای اندروید

Parallyzed یک بازی خارق العاده در سبک بازی های سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید میباشد. این بازی به دلیل دارا بودن گیم پلی عالی و سرگرم کننده تاکنون توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است و طرفداران زیادی دارد. یک بازی کاملا متفاوت و بی نظیر است که تجربه بهترین و جدیدترین بازی در سبک بازی های سرگرم کننده را در اختیار شما قرار خواهد داد.

Parallyzed

ویژگی های بازی خواهران غریب Parallyzed :

  • عبور از چالش ها و موانع مختلف
  • گیم پلی عالی و سرگرم کننده
  • تلاش برای نجات دادن شخصیت های بازی
  • گرافیک بالا و خیره کننده

بازی Parallyzed روایت از داستان دوخواهر به نام های قرمز و آبی را دارد که با هم اختلافات زیادی دارند و بیشتر اوقات با یکدیگر مشاجره دارند. روزی این دو خواهر مشغول بازی هستند که قرمز ضربه ای به آبی میزند و او را از تابی پایین می اندازد و آبی بیهوش میشود که قرمز را از کار خود پشیمان میکند. قرمز به فکر یافتن راهی برای جبران کارخود می افتد و سعی در خوب شدن حال آبی دارد و بدنبال راهی برای حل این مشکل میگردد که در این راه قرمز متوجه میشود میتواند به ذهن آبی وارد شود. در این بازی شباهت دو خواهر به یکدیگر بسیار سخت میباشد. شما باید با وارد شدن به ذهن آبی و کنترل او از چالش ها و مانع ها رد شوید تا او را از کما خارج سازید.

بازی خواهران غریب شما را به چالش های وصف ناپذیر میکشاند که تشخیص حرکات این دو خواهر بسیار سخت میباشد و شما باید تمام تلاش خود را برای پشت سرگذاشتن مانع های مختلف که سرراهتان قرار میگیرد به کار بگیرید. یک بازی با گیم پلی متفاوت و سرگرم کننده است که داستان زیبای خواهران غریب را به تصویر میکشد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی خواهران غریب Parallyzed v2.0.0 برای اندروید-1 دانلود بازی خواهران غریب Parallyzed v2.0.0 برای اندروید-2 دانلود بازی خواهران غریب Parallyzed v2.0.0 برای اندروید-3 دانلود بازی خواهران غریب Parallyzed v2.0.0 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 55 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.4+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular