no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۹ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 1520
نظرات : 2 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : ورزشی

بازی اسنوکر کلاسیک Total Snooker Classic اندروید

Total Snooker Classic یک بازی فوق العاده بی نظیر در سبک بازی های ورزشی برای سیستم عامل اندروید میباشد. اگر به دنبال یک بازی ورزشی جدید و جذاب هستید توصیه میکنیم اسنوکر کلاسیک را از دست ندهید. با نصب این بازی بر روی اسمارت فونهایتان یکی از بهترین بازی های سبک ورزشی را برای گوشی های اندرویدی خود به ارمغان بیاورید.

Total-Snooker-Classic

ویژگی های بازی اسنوکر کلاسیک Total Snooker Classic :

  • گیم پلی بسیار راحت و آسان
  • کنترل راحت بازی فقط با یک لمس
  • قابلیت چرخش و انحراف دادن
  • دارای حالت های مختلف برای بازی

در بازی Total Snooker Classic ویژگی ها و امکانات مختلفی قرار داده شده است تا به صورت حرفه ای به بازی بپردازید و ساعت ها سرگرم شوید. این بازی شامل ۴ سطح میباشد که شما میتوانید از بین هرکدام از آنها یکی را انتخاب کنید و به بازی بپردازید. شما میتوانید در مراحل اولیه بازی را روی سطح آسان گذاشته تا به بازی مسلط شوید و در هر مرحله که بالاتر می روید میتوانید سطح دشواری بازی را هم بالا ببرید.

بازی اسنوکر کلاسیک یک بازی فوق العاده با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده میباشد که میتواند ساعت ها شما را بدون اینکه خسته شوید سرگرم کند. بازی Total Snooker Classic برای علاقه مندان به ورزش گزینه ی بسیار مناسبی میباشد. بازی قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی میباشد که بصورت کاملا رایگان عرضه شده است و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی ورزشی اسنوکر کلاسیک Total Snooker Classic v1.7.3 برای اندروید-1 دانلود بازی ورزشی اسنوکر کلاسیک Total Snooker Classic v1.7.3 برای اندروید-2 دانلود بازی ورزشی اسنوکر کلاسیک Total Snooker Classic v1.7.3 برای اندروید-3 دانلود بازی ورزشی اسنوکر کلاسیک Total Snooker Classic v1.7.3 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 16 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular