no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۳۰ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 1077
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : پازلی فکری

بازی فکری ماشیناریوم Machinarium اندروید

Machinarium یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های پازلی و فکری برای سیستم عامل اندروید میباشد. یکی از جدیدترین و محبوب ترین بازی هایی است که تا به حال دیده اید که توانسته است توجه تعداد چشم گیری از کاربران را به خود جلب کند. بازی به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی میباشد.

Machinarium

ویژگی های بازی فکری ماشیناریوم Machinarium :

  • روایت یک داستان زیبا و جذاب
  • گیم پلی سرگرم کننده
  • وجود انواع مختلفی از ربات ها
  • مقابله با ربات های دشمن
  • گرافیک بالا و چشم گیر
  • تلاش برای نجات یک دوست
  • قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی

Machinarium یک بازی جذاب و بی نظیر است که با دارا بودن قابلیت ها و ویژگی های خاص و منحصر به فرد میتواند ساعت ها بدون خستگی شما را سرگرم کند و تجربه یکی از بهترین بازی های فکری را در اختیار شما قرار دهید. در این بازی شما در نقش یک ربات باید به مکان های مختلف بروید و برای نجات جان دوستتان تلاش کنید. در بازی ماشیناریوم ربات های بدجنس وجود دارند که سر راه شما قرار میگیرند و سعی در این دارند تا نگذارند شما به هدفتان برید شما باید با آنها مقابله کنید تا بتوانید جان دوست خود را نجات دهید.

بازی Machinarium داستانی زیبا و دوست داشتنی از ربات ها را برای شما به تصویر کشیده است که کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است. اگر به بازی های پازلی و فکری علاقه مند هستید پیشنهاد میکنیم بازی ماشیناریوم را که یکی از بهترین ها میباشد از دست ندهید و شما هم یکی از کاربرانی باشید که این بازی زیبا و سرگرم کننده را تجربه میکنند.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی فکری ماشیناریوم Machinarium v2.3.1 برای اندروید-1 دانلود بازی فکری ماشیناریوم Machinarium v2.3.1 برای اندروید-2 دانلود بازی فکری ماشیناریوم Machinarium v2.3.1 برای اندروید-3 دانلود بازی فکری ماشیناریوم Machinarium v2.3.1 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 12 + 225 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular