no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۹ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 891
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : اکشن

بازی اکشن عملیات بحرانی Critical Ops اندروید

Critical Ops یک بازی خارق العاده و بی نظیر در سبک بازی بازی ها اکشن برای سیستم عامل اندروید میباشد که نظیر آن را تا به حال مشاهده نکرده اید. ویژگی ها و قابلیت های فراوان در بازی و گیم پلی خیره کننده ای که دارد باعث شده تا این بازی را از دیگر بازی های مشابه متمایز سازد و یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های سبک اکشن شناخته شود.

Critical-Ops

ویژگی های بازی عملیات بحرانی Critical Ops :

  • وجود انواع مختلفی از سلاح ها و تجهیزات
  • کنترل آسان و راحت بازی
  • مبارزه های خیابانی
  • قابلیت مبارزه با دیگر کاربران
  • گیم پلی بسیار سرگرم کننده
  • گرافیک زیبا و خیره کننده
  • امکان قرار گرفتن در نقش تروریست

در بازی Critical Ops مبارزه ها و نبردهایی در کوچه و خیایان ها صورت میگیرد که در آن شما باید در نقش یک مبارز حرفه ای که در یگان های ویژه مشغول بکار است ایفای نقش کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید. در این بازی شما باید تمام تلاش و مهارت های خود را بکار بگیرید تا به خوبی از پس ماموریت هایی که به شما واگذار میشود بربیایید. بازی عملیات بحرانی در مکان های مختلفی از نظیر کوچه و خیابان انجام میشود که در آن شما باید با دشمن به مبارزه بپردازید و آنها را شکست دهید.

همچنین قابلیت قرار گرفتن در نقش تروریست هم در این بازی در اختیار شما قرار گرفته است که در صورت تمایل میتوانید در نقش یک تروریست که با یگان های ویژه مبارزه میکند بازی را انجام دهید. در این بازی انواع مختلفی از سلاح ها قرار داده شده است تا با استفاده از این سلاح ها با قدرت بیشتری به مقابله با دشمن بپردازید.

بازی اکشن عملیات بحرانی شما را به چالش های مختلف هیجان انگیزی خواهد کشید که مهارت های شما را ارزیابی خواهد کرد. Critical Ops یک بازی بی نظیر و وصف ناپذیر در سبک بازی های اکشن است که تاکنون نظیر آن را در دیگر بازی های مشابه ندیده اید. کنترل آسان وراحت این بازی از دیگر ویژگی هایی است که باعث برتری داشتن بازی بر دیگر بازی ها میشود.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی اکشن عملیات بحرانی Critical Ops v0.6.4 برای اندروید-1 دانلود بازی اکشن عملیات بحرانی Critical Ops v0.6.4 برای اندروید-2 دانلود بازی اکشن عملیات بحرانی Critical Ops v0.6.4 برای اندروید-3 دانلود بازی اکشن عملیات بحرانی Critical Ops v0.6.4 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 27 + 150 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular