no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۸ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 1196
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : ورزشی

بازی فوتبالی Soccer – top scorer برای اندروید

Soccer – top scorer یک بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های ورزشی و فوتبالی برای سیستم عامل اندروید میباشد. یک بازی جدید و بی نظیر برای علاقه مندان به رشته های ورزشی و بازی های ورزشی و فوتبالی است که طرفداران زیادی دارد. اگر به بازی های ورزشی و فوتبالی علاقه مندید پیشنهاد میکنیم این بازی جذاب را از دست ندهید.

Soccer-–-top-scorer

ویژگی های بازی فوتبالی Soccer – top scorer :

  • گیم پلی جذاب و سه بعدی
  • حالت های مختلف چالشی و لیگ
  • امکان دفاع در مقابل شوت های حریف
  • وجود نکات و قوانین فوتبال
  • تجربه فوتبال واقعی
  • گرافیک اچ دی خیره کننده
  • قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی
  • حجم نصبتا پایین بازی

در بازی Soccer – top scorer تجربه یک بازی فوتبال واقعی را خواهید داشت. در این بازی شما باید در نقش یک فوتبالیست ماهر و حرفه ای توپ هایی را که در مکان های مختلف قرار داده شده است طوری شوت کنید که درون دروازه قرار بگیرد و گل شود. در این بازی توپ هایی با فاصله های مختلف در مکان هایی مختلف قرار داده میشود که شما باید مانند یک گل زن ماهر عمل کنید و زاویه شوت هایتان را طوری تنظیم کنید که گل شود تا بتوانید امتیازات بالایی کسب کنید و مهارت های خود را به دیگران نشان دهید.

بازی Soccer – top scorer انواع مختلفی از لباس ها را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید هرکدام از آنها را که دوست دارید انتخاب کنید و طبق سلیقه خودتان کاراکتر های موجود در بازی را شخصی سازی کنید. بازی فوتبالی Soccer – top scorer با ویژگی های منحصر به قردی که دارد مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی فوتبالی Soccer – top scorer v2.2.1 برای اندروید-1 دانلود بازی فوتبالی Soccer – top scorer v2.2.1 برای اندروید-2 دانلود بازی فوتبالی Soccer – top scorer v2.2.1 برای اندروید-3 دانلود بازی فوتبالی Soccer – top scorer v2.2.1 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 31 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular