no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۶ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 860
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی سرگرم کننده جبران Payback 2 – The Battle Sandbox اندروید

Payback 2 – The Battle Sandbox یک بازی جدید و بی نظیر در سبک بازی های سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. بازی سرگرم کننده جبران یکی از بهترین و مهیج ترین بازی هایی است که کاربران نمیتوانند از آن صرف نظر کننده به همین دلیل در مدت زمان کوتاهی که این بازی عرضه شده است توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

Payback-2-–-The-Battle-Sandbox

ویژگی های بازی سرگرم کننده جبران Payback 2 – The Battle Sandbox :

  • امکان مبارزه با دوستان و بازیکنان دیگر
  • وجود چالش های مختلف
  • وجود انواع ماشین های مختلف
  • قابلیت انتخاب ماشین دلخواه
  • وجود انواع مختلف ماموریت ها
  • دستاورد ها و آیتم های افزایش قدرت
  • دارای گرافیک خیره کننده
  • گیم پلی آسان و راحت
  • حجم پایین بازی

در بازی Payback 2 – The Battle Sandbox ماموریت های متعدد و مختلفی به عهده شما گذاشته میشود که شما باید از همان ابتدای بازی باید به انجام این ماموریت ها بپردازید و آنها را به سرانجام برسانید. ماموریت هایی که در این بازی به عهده شما قرار داده میشوند اکثرا اکشن بوده و شما را به چالش های مختلف هیجان انگیزی میکشاند. در این بازی امکانات و وسایل مختلفی از قبیل : سواری ها، ماشین های مسابقه ای، تانک ها و… وجود دارد که با استفاده از آنها باید به بهترین حو بازی را از پیش ببرید.

بازی Payback 2 – The Battle Sandbox انواع مختلفی از ماشین های جنگی را دارا میباشد که سلاح های جنگی قدرتمندی بر آنها سوار است تا شما با استفاده از آنها به ماشین ها و افراد موجود در بازی شلیک کنید و آنها را مورد هدف خود قرار دهید. در بازی فوق انواع مختلفی از آیتم ها و دستاوردها برای افزایش قدرت و سرعت بازی قرار داده شده است. این بازی فوق العاده زیبا و اعتیادآور را بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود نصب کنید و یکی از بهترین و محبوب ترین بازی ها را برای اسمارت فونهایتان به ارمغان بیاورید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی سرگرم کننده جبران Payback 2 – The Battle Sandbox v2.93 برای اندروید-1 دانلود بازی سرگرم کننده جبران Payback 2 – The Battle Sandbox v2.93 برای اندروید-2 دانلود بازی سرگرم کننده جبران Payback 2 – The Battle Sandbox v2.93 برای اندروید-3 دانلود بازی سرگرم کننده جبران Payback 2 – The Battle Sandbox v2.93 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 81.5 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular