no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۴ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 882
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : اکشن , نقش آفرینی

بازی آنلاین غرور اندروید Vainglory

Vainglory یک بازی بسیار مهیج و بی نظیر جنگی در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت آنلاین عرضه شده است. اگر به بازی های آنلاین جنگی و اکشن علاقه مندید توصیه میکنیم این بازی سرگرم کننده و اعتیادآور را از دست ندهید. یک بازی خارق العاده که نظیر آن را تا به حال در هیچکدام از بازی های نقش آفرینی و آنلاین نده اید. با نصب این بازی بر روی اسمارت فونهایتان یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های آنلاین را تجربه کنید.

Vainglory

ویژگی های بازی آنلاین غرور Vainglory :

  • آنلاین بودن بازی
  • امکان بازی با دیگر بازیکنان
  • ایجاد تیم های سه نفره
  • گیم پلی طولانی و سرگرم کننده
  • از بین بردن برج های موجود در بازی
  • وجود قهرمان های مختلف و قدرتمند
  • گرافیک اچ دی چشم گیر و خیره کننده

بازی Vainglory اینگونه است که در دو تیم مخالف سه نفره با بازیکن های متفاوت شکل میگیرد. در این بازی بازیکنان هر دو تیم برای بدست آوردن منابع بیشتر به جنگ با یکدیگر خواهند پرداخت. در بازی آنلاین غرور هریک از بازیکن ها کنترل یکی از کاراکترهای بازی را دست میگیرند که با کمک آنها به جنگ به تیم مقابل میروند و هر کدام از تیم ها با رخنه کردن و وردو به پایگاه نیروهای دشمن سعی در شکست دادن آنها دارند. در این بازی شما باید به اردوگاه تیم دشمن هجوم ببرید و برج ها و ساختمان و آنچه را که برسر راهتان قرار دارد نابود کنید تا به ارودگاه دشمن نفوذ کنید و آنها را شکست دهید.

در بازی آنلاین Vainglory هدف اصلی نابود کردن پاشگاه های دشمن و خراب کردن برج ها برای بدست آوردن منابع بیشتر و افزایش تجربه و سکه وطلا برای جنگ های بعدی میباشد. امکان ساخت نیروی قدرتمند که مدت زمان اماده شدن آن ۱۵ دقیقه طول میکشد در بازی قرار داده شده است تا با کمک این نیروی قدرتمند به جنگل بروید و با قدرت بیشتری به مبارزه با دشمنان بپردازید تا منابع بیشتری را بدست بیاورید تا از طریق این منابع ایتم های مختلف را ارتقا دهید و یا آیتم های جدیدی را خریداری کنید و به قدرت خود برای نبردهای دیگر با دشمنان بیافزایید.

تعداد زیادی از قهرمان های قدرتمند با مهارت های بالا نیز در بازی Vainglory قرار داده شده اند تا شما بتوانید با کمک آنها به مبارزه با دشمنان بپردازید و آنها را نابود کنید تا امتیازات بیشتری بدست بیاورید شما میتوانید هرکدام از  این قهرمان ها را به صورت رایگان انتخاب کنید و به کمک آنها به نبرد با دشمن بروید، دیگر بازیکنان نیزمیتوانند این قهرمان ها و شخصیت های موجود در بازی را به صورت چرخشی انتخاب و خریداری کنند. در این بازی قابلیت برگرداندن برج ها و ساختمان های تخریب شده توسط شما برای دشمن وجود دارد که میتوانند ساختمان ها و برج هایی که شما یا رخنه کردن در آنها نابود کرده اید بازگردانند و دوباره نیروهای خود رابرای حمله به شما و گرفتن انتقام آموزش دهند.

در بازی فوق بازیکنان میتوان به دو روش مختلف قهرمان ها و دستاورد های مختلف را خریداری کنند که یکی از آنها را میتوان در طی بازی به عنوان پاداش و افتخارات جنگی بدست آورد، و دیگری را به صورت پرداخت درون برنامه ای میباشد بازیکنان باید به صورت نقدی خریداری کنند. قیمت قهرمان ها نصبت به قدرت و مهارت آنها نیز بایکدیگر تفاوت دارد. یکی از بهترین و مهیج ترین بازی های آنلاین که تا به حال تجربه کرده اید بدون شک میتواند بازی نقش آفرینی غرور  Vainglory باشد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی آنلاین غرور Vainglory v2.1.0 برای اندروید-1 دانلود بازی آنلاین غرور Vainglory v2.1.0 برای اندروید-2 دانلود بازی آنلاین غرور Vainglory v2.1.0 برای اندروید-3 دانلود بازی آنلاین غرور Vainglory v2.1.0 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 11 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.4+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular