no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۱ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 3213
نظرات : 5 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی شبیه ساز دکوراسیون منزل اندروید Design Home

Design Home یک بازی بسیار جذاب و مفید در سبک بازی های شبیه سازی برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. اگر به کارهای طراحی و دکوراسیون علاقه مندید پیشنهاد میکنیم این بازی بی نظیر که بسیار به کارتان می آید را از دست ندهید. بازی قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی میباشد.

Design-Home

ویژگی های بازی شبیه ساز دکوراسیون منزل Design Home :

  • وجود انواع مختلف وسایل منزل
  • قابلیت چیدمان وسایل مختلف
  • امکان جابجایی و قرار دادن وسایل در مکان های مختلف
  • گیم پلی بسیار آسان و روان
  • محیط ظاهری بسیار زیبا و چشم گیر
  • گرافیک بالا و خیره کننده

در بازی Design Home شما میتوانید بنا به خواست و سلیقه شخصی تان طوری که احساس میکنید دارید وسایل منزل جدیدتان را میچنید بازی را انجام دهید. شما میتوانید به راحتی و بدون خستگی وسایل موردنظرتان را جابجا کنید و در مکان های مورد نظرتان قرار دهید. در بازی شبیه ساز دکوراسیون منزل انواع مختلفی از وسایل ها ی لازم برای یک منزل ایده ال وجود دارد تا شما بتوانید از این بازی وسایلی که خودتان می خواهید را انتخاب کرده و در مکان های دلخواه قرار دهید و با استفاده از آنها دکوراسیون مجازی زیبایی ایجاد کنید. استفاده از این بازی در مواقعی که در چیدن دکوراسیون وسایل خانه وسواس به خرج می دهید می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد چرا که بدون نیاز به جابه جایی های مختلف، این امکان را خواهید داشت تا وسایل را مطابق با سلیقه خودتان در بهترین مکان و زاویه در خانه خود بچینید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی شبیه ساز دکوراسیون منزل Design Home v1.01.08 برای اندروید-1 دانلود بازی شبیه ساز دکوراسیون منزل Design Home v1.01.08 برای اندروید-2 دانلود بازی شبیه ساز دکوراسیون منزل Design Home v1.01.08 برای اندروید-3 دانلود بازی شبیه ساز دکوراسیون منزل Design Home v1.01.08 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 48 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.2+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular