no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۰ / دی / ۱۳۹۵
بازدید : 890
نظرات : 1 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی سرگرم کننده شیاطین اندروید Best Fiends Forever

Best Fiends Forever یک بازی بسیار زیبا و اعتیادآور در سبک بازی های سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید میباشد. یک بازی بی نظیر و منحصر به فرد برای علاقه مندان به بازی های سبک سرگرم کننده است. اگر به اینگونه بازی ها علاقه مندید پیشنهاد میکینم این بازی متفاوت را بر روی اسمارت فونهایتان نصب کنید و ساعت ها سرگرم شوید.

Best-Fiends-Forever

ویژگی های بازی سرگرم کننده شیاطین Best Fiends Forever :

  • محیط ظاهری رنگارنگ و بسیار زیبا
  • امکان بدست آوردن دستاوردهای مختلف
  • گیم پلی عالی و سرگرم کننده
  • گرافیک زیبا و خیره کننده
  • مبارزه با حلزون ها و شکست دادن آنها
  • قابل نصب برروی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی

بازی Best Fiends Forever در محیطی بسیار زیبا و خیره کننده انجام میشود که توجه هر کاربری را به خود جلب میکند. بطوری که در مدت زمان کمی که این بازی عرضه شده است طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است. در این بازی شما در fiends قرار گرفته که برای آزاد کردن زندانیان باید با حلزون ها بجنگید و آنها را از بین ببرید. در هرکدام از مراحل دشمنان زیادی از جمله حلزون ها سر راه شما قرار میگرند که در هر سطح اندازه این حلزون ها باهم تفاوت دارد و هرچه به مراحل بالاتر بروید اندازه این حلزون ها بزرگتر میشود و شکست دادن آنها نیز دشوارتر است. برای همین شما باید در هر مرحله با بدست آوردن دستاوردهای مختلف قدرت خود را افزایش دهید.

در بازی سرگرم کننده Best Fiends Forever انواع مختلفی از دستاوردها برای شما قرار داده شده است تا بتوانید از طریق آنها fiends ها را ارتقا دهید تا به قدرت آنها بیافزایید. این دستاوردها را که طی بازی با از بین بردن دشمنان و حلزون ها بوجود می آید میتوانید بدست بیاورید. گرافیک اچ دی خیره کننده و وجود رنگ های زیبا و چشم گیر از دیگر ویژگی های منحصر به فرد بازی میباشد که باعث شده است مورد توجه کاربران زیادی قرار بگیرد.

جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 69.4 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular