no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۲ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 2198
نظرات : 1 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : اکشن

بازی آنلاین ربات های جنگی اندروید War Robots

War Robots یک بازی خارق العاده و بی نظیر در سبک بازی اکشن برای سیستم عامل اندروید میباشد که بصورت آنلاین عرضه شده است. اگر به دنبال یک بازی جدید و متفاوت اکشن بصورت آنلاین برای اسمارت فونهایتان هستید پیشنهاد میکنیم این بازی جذاب و اعتیادآور را از دست ندهید و با نصب آن بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های اکشن را تجربه کنید.

War-Robots

ویژگی های بازی آنلاین ربات های جنگی War Robots :

  • وجود انواع مختلفی از ربات های جنگی با قدرت های متفاوت
  • وجود بیش از بیست نوع از سلاح های مختلف
  • قابلیت ترکیب سلاح ها با ربات های مختلف
  • قابلیت ساخت و ایجاد ماشین جنگی موردنظرتان
  • امکان ساخت ربات دلخواهتان با قابلیت های منحصربه فرد
  • امکان متحد شدن با دیگر تیم ها برای مبارزه و رقابت با دیگر تیم ها
  • وجود انواع پاداش ها و دستاوردها
  • قابلیت کسب مقام بهترین ربات سوار
  • گرافیک اچ دی خیره کننده
  • گیم پلی مهیج و سرگرم کننده

بازی War Robots یک بازی جدید و کاملا متفاوت است که به صورت آنلاین در تیم های شش نفری صورت میگیرد. در این بازی شما به عنوان یک ربات سوار به نبرد با دیگر بازیکنان خواهید پرداخت. در این بازی شما باید تمام مهارت و توانایی خود به کار بگیرید و تمام ربات های دشمن را شکیت دهید و با از بین بردن آنها منابع زیادی را بدست بیاوردید تا به کمک این منابع سلاح ها و قدرت خود را ارتقادهید تا در مراحل بالاتر با قدرت بیشتری به نبرد با دشمنان بپردازید. در این بازی انواع مختلفی از سلاح ها و تجهیزات جنگی برای نبرد با دشمن وجود دارد. در بازی آنلاین ربات های جنگی شما میتوانید ربات دلخواهتان را با قدرت ها و مهارت های ویژه ای طراحی کنید و با آن به جنگ با رقیبان بروید و آنها را نابود کنید.

امکان ساخت و ایجاد ماشین جنگی موردنظرتان مطابق با شکل و سلیقه دلخواهتان در بازی War Robots قرار داده شده است تا با ماشین جنگی موردنظرتان به سمت دشمن بروید و از بازی لذت ببرید. در بازی فوق دستاوردها و پاداش هایی در نظرگرفته شده است تا پشت سرگذاشتن چالش های نفس گیر و شکست دادن دشمن آنها را بدست آورده و از طریق این دستاوردها و پاداش ها ایتم ها و تجهیزات جنگی مختلف را ارتقا دهید و به قدرت آنها بیافزایید. در این بازی قابلیت پیوستن به دیگر تیم ها و متحد شدن با آنها برای نبرد با دیگر تیم های رقیب وجود دارد تا هیجان بیشتری را دربازی تجربه کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی آنلاین ربات های جنگی War Robots v2.5.0 برای اندروید-1 دانلود بازی آنلاین ربات های جنگی War Robots v2.5.0 برای اندروید-2 دانلود بازی آنلاین ربات های جنگی War Robots v2.5.0 برای اندروید-3 دانلود بازی آنلاین ربات های جنگی War Robots v2.5.0 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 25 + 273 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.1+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular