no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۲ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 1044
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی جذاب تغییر رنگ Color Switch برای اندروید

Color Switch یک بازی کاملا متفاوت و جدید در سبک بازی های سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. یک بازی بسیار زیبا و جذاب که با دارا بودن گیم پلی سرگرم کننده و گرافیک رنگارنگ خیره کننده ای که دارد توجه هر کاربری را به خود جلب میکند. این بازی جدید و بی نظیر را بر روی اسمکارت فونهایتان نصب کنید و ساعتها سرگرم شوید بدون اینکه از بازی کردن خسته شوید.

Color-Switch

ویژگی های بازی جذاب تغییر رنگ Color Switch :

  • محیط بازی بسیار زیبا و چشم نواز
  • وجود رنگ های بسیار زیبا و جذاب
  • گیم پلی اعتیادآور و سرگرم کننده
  • وجود انواع مختلفی از آیتم ها
  • گرافیک عالی و خیره کننده
  • وجود مراحل مختلف و چالش برانگیز
  • پاداش ها و دستاوردهای مختلف
  • حجم بسیار پایین بازی

بازی Color Switch در واقع بازی با رنگهاست که برای انجام آن نیاز به ذهنی قوی دارید تابتوانید بازی را به درستی پیش ببرید. در این بازی ستاره هایی درون اشکال هندسی مختلف قرارا دارند که شما باید گوی های کوچک رنگی را به سمت این اشکال هندسی فرستاده و آنها را به ستاره سفید رنگ موجد در داخل شکل های هندسی برسانید تا امتیازات لازم را کسب کنید. شما باید دقت کافی داشته باشید تا گوی رنگی را به سمت ضلعی که همان رنگ را دارد بفرستید تا از اشکال هندسی عبور کند و به ستاره برسد در غیر این صورت گوی از اشکال هندسی عبور نخواهد کرد و به ستاره نمیرسد.

در بازی تغییر رنگ ها با پشت سرگذاشتن هر مرحله و رسیدن به مراحل بالاتر متوجه خواهید شد که در هر مرحله بازی سخت میشود و عبور دادن گوی ها از اشکال هندسی بسیار مشکل خواهد شد و همین ویژگی هیجان بازی را بیشتر میکند تا شما از بازی بیشتر لذت ببرید. در بازی Color Switch دستاوردها و پاداش های مختلفی برای پیش بردن بازی قرار داده شده است. این بازی شما را به چالش های نفس گیر و منحصربه فردی میکشاند. گرافیک رنگارنگ و چشم نواز و گیم پلی آسان وراحت از دیگر ویژگی های بازی سرگرم کننده تغییر رنگ ها میباشد. این بازی بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت شما عزیزان میباشد. پیشنهاد میکنیم بازی تغییر رنگ ها را به هیج وجه از دست ندهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی جذاب تغییر رنگ Color Switch v6.2.0 برای اندروید-1 دانلود بازی جذاب تغییر رنگ Color Switch v6.2.0 برای اندروید-2 دانلود بازی جذاب تغییر رنگ Color Switch v6.2.0 برای اندروید-3 دانلود بازی جذاب تغییر رنگ Color Switch v6.2.0 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
اندروید مورد نیاز : 3.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular