no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۱ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 1254
نظرات : 1 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی جذاب ستاره فوتبال جهانی اندروید Soccer Star 2016 World Legend

Soccer Star 2016 World Legend یک بازی بسیار مهیج و فوق العاده جذاب در سبک بازی های ورزشی و فوتبالی برای سیستم عامل اندروید میباشد. اگر به فوتبال علاقه مندید و شرایط رفتن به سالن های مختلف را ندارید به شما پیشنهاد میکنیم این بازی جذاب را بر روی اسمارت فونهایتان نصب کنید تا آنچه را در فوتبال واقعی میبینید و می دانید در غالب یک بازی کاملا واقعی تجربه کنید.

Soccer-Star-2016-World-Legend

ویژگی های بازی ستاره فوتبال جهانی Soccer Star 2016 World Legend :

  • سه بعدی بودن بازی
  • مدیریت فوتبال بصورت واقعی
  • انتخاب تیم موردنظر در بین تیم های بین المللی
  • قابلیت انتخاب نوع بازیکن ها
  • حالت های آموزشی مختلف
  • امکان رقابت در ماسبقات مختلف
  • وجود پاداش ها و دستاوردهای مختلف در بازی
  • قابلیت ضبط حرکات و به اشتراک گذاری آنها
  • گرافیک سه بعدی خیره کننده و واقعی
  • گیم پلی آسان و راحت

با نصب بازی Soccer Star 2016 World Legend بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی تان فوتبال واقعی را تجربه کنید و به یک قهرمان فوتبال و بازیکن ماهر تبدیل شوید. این بازی یه شما امکان تبدیل شدن به یک بازیکن ماهر جهانی راخواهد داد کافیست مهارت های خود را به کار بگیرید و از آنها نهایت استفاده را ببرید تا هیچ دروازه بانی توانایی مقابله با شوت های شما را نداشته باشد. در این بازی شما باید پست موردنظرتان را در یک باشگاه حرفه ای فوتبال انتخاب کنید و به بازی بپردازید. شما باید مشخص کنید که میخواهید در غالب کدام یک از پست های : مهاجم، هافبک و یا مدافع بازی را شروع کنید تا بتوانید قابلیت های خود را به اسپانسرها و مدیر های باشگاه نشان دهید تا مورد توجه آنها قرار بگیرید.

در بازی Soccer Star 2016 World Legend برای مشهور شدن باید گل های زیادی را به ثمر برسانید تا توجه تماشاچیان را به خود جلب کنید و هواداران زیادی را به سمت خود بکشانید تا به یک بازیکن مشهور تبدیل شوید. شما باید تمرینات زیادی را انجام دهید تا بتوانید مهارت های خود را افزایش دهید و برای گل زدن به حریفان آماده شوید. در بازی ستاره فوتبال جهانی چالش های سختی بر سر راه شما قرار میگیرد که نباید به آنها اجازه دهید مانع رسیدن شما به هدفتان شوند و با پشت سرگذاشتن آنها رویای بازیکن حرفه ای جهانی را به حقیقت برسانید. این بازی با دارا بودن گرافیک سه بعدی تجربه بهترین و واقعی ترین بازی فوتبال را در اختیارتان قرار میدهید. این بازی قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی میباشد. با نصب بازی Soccer Star 2016 World Legend بر روی اسمارت فونهایتان بهترین و محبوب ترین بازی فوتبالی را برای خود به ارمغان بیاورید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی جذاب ستاره فوتبال جهانی Soccer Star 2016 World Legend v3.2.6 برای اندروید-1 دانلود بازی جذاب ستاره فوتبال جهانی Soccer Star 2016 World Legend v3.2.6 برای اندروید-2 دانلود بازی جذاب ستاره فوتبال جهانی Soccer Star 2016 World Legend v3.2.6 برای اندروید-3 دانلود بازی جذاب ستاره فوتبال جهانی Soccer Star 2016 World Legend v3.2.6 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 92 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.1+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular