no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۳ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 1709
نظرات : 1 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : استراتژی

بازی آنلاین قلعه اندروید Castle Creeps TD

Castle Creeps TD بازی جذاب و فوق العاده اعتیادآور در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید میباشد که بصورت آنلاین عرضه شده است. اگر به بازی های استراتژیک و آنلاین علاقه مندید توصیه میکنیم این بازی زیبا و سرگرم کننده را از دست ندهید. با نصب این بازی بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های آنلاین را تجربه خواهید کرد.

Castle-Creeps-TD

ویژگی های بازی آنلاین قلعه Castle Creeps TD :

  • آنلاین بودن بازی
  • گرافیک عالی و چشم نواز
  • گیم پلی راحت و آسان
  • قابلیت ارتباط با دیگر کاربران سراسر جهان
  • قابلیت ها و ویژگی های فراوان
  • ایجاد قلعه های بزرگ و قابلیت ارتقا آنها
  • قابلیت ارتقا نیروها و افزایش قدرت آنها
  • قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی

در بازی Castle Creeps TD شما باید با استفاده از امکاناتی که در اختیارتان قرار گرفته است  قلعه مورد نظر خود را بسازید و به آن استحکام ببخشید تا در برابر حمله دشمنان در امان بمانید و نتوانند قلعه شما را شکست دهند. شما برای اسحکام بخشیدن به قلعه خود ارتقا دفاعیات قلعه به منابع زیادی نیاز دارید تا هر کدام از نیروها و دفاعیات خود را ارتقا داده و به قدرت آنها بیافزایید. برای بدست آوردن منابع زیاد باید نیروهای خود را آماده کنید و به دیگر قلعه ها حمله کنید و منابع آنها را غارت کنید شما باید حملات متعددی انجام دهید تا منابع کافی برای ارتقا قلعه تان داشته باشد. همانطور که در ویژگی ها عنوان کردیم بازی بصورت آنلاین میباشد و شما میتوانید با دیگر دوستان خود متحد شوید و به دیگر قلعه های حمله کنید و آنها را شکست دهید.

قابلیت ها و ویژگی های فراوانی در بازی Castle Creeps TD گنجانده شده است که باعث شده کاربران زیادی را جذب خود کند. در مرحله از بازی شما باید نیروهای خود را ارتقا دهید و به تعداد آنها بیافزایید تا راحت تر بتوانید به دیگر قلعه ها حمله کنید و آنها را شکست دهید. از دیگر ویژگی های بازی قلعه قابلیت ارتباط با دیگر کاربران اکثر نقاط جهان میباشد که جذابیت خاصی به بازی داده است. این بازی از گرافیک فوق العاده ای برخوردار است که توجه هر کاربری را به خود جلب میکند. در بازی Castle Creeps TD جنگ ها و نبرد های هیجان انگیز و نفس گیری را تجربه خواهید کرد که ساعت ها شما را سرگرم میکند. بازی قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی میباشد. Castle Creeps TD یکی از محبوب ترین و اعتیادآور ترین بازی های آنلاین در سبک استراتژیک برای علاقه مندان به این سبک از بازی ها میباشد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی آنلاین قلعه Castle Creeps TD v1.7.1 برای اندروید-1 دانلود بازی آنلاین قلعه Castle Creeps TD v1.7.1 برای اندروید-2 دانلود بازی آنلاین قلعه Castle Creeps TD v1.7.1 برای اندروید-3 دانلود بازی آنلاین قلعه Castle Creeps TD v1.7.1 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 84 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.1+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular