no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۳ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 962
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : پازلی فکری

بازی فکری جادوی بی پایان Scribblenauts Unlimited 

Scribblenauts Unlimited یکی از بهترین و محبوب ترین بازی ها در سبک پازلی و فکری برای سیستم عامل اندروید میباشد که بصورت کاملا رایگان عرضه شده است. این بازی با دارا بودن گیم پلی آسان و راحت و سرگرم کننده توانسته است توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. بازی فکری جادوی بی پایان یکی از بهترین بازی های پازلی و فکری میباشد که قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی میباشد.

Scribblenauts-Unlimited

ویژگی های بازی جادوی بی پایان Scribblenauts Unlimited :

  • گیم پلی عالی و سرگرم کننده
  • وجود اشیاء مختلف در بازی
  • وجود کاراکتر و شخصیت های جدید
  • گرافیک بالا و خیره کننده
  • قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی

 

در بازی Scribblenauts Unlimited شما در نقش کاراکتری بامزه بنام مکس باید پازل ها و معماهای مختلف در بازی حل کنید و بازی را به درستی به پایان برسانید. در این بازی شما باید مراحل مختلف را با حل کردن معماهای مختلف طی کنید. در بازی Scribblenauts Unlimited انواع مختلفی از اشیاء و ابزار ها برای کمک به شما در حل کردن پازل ها و معماها وجود دارد تا با استفاده از آنها به خوبی بازی را از پیش ببرید. در بازی فکری جادوی بی پایان شما هر شئ یا وسیله ای که لازم دارید باید ثبت کنید تا آن شئ به صورت جادویی برای شما ظاهر گردد. اسم هر وسیله ای را که در بازی بنویسید آن وسیله بلافاصله در اختیار شما قرار میگیرد تا با استفاده از وسیله مورد نظر خود معماهای مختلف موجود در بازی را حل کنید.

بازی Scribblenauts Unlimited از مراحل متعدد و چالش برانگیزی تشکیل شده است که جذابیت خاصی به بازی بخشیده ست و میتواند بدون هیچگونه محدودیتی ساعت ها شما را سرگرم کند. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های بازی جادوی بی پایان میتوان گرافیک اچ دی خیره کننده و گیم پلی عالی و سرگرم کننده را نام برد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی فکری جادوی بی پایان Scribblenauts Unlimited v1.26 برای اندروید-1 دانلود بازی فکری جادوی بی پایان Scribblenauts Unlimited v1.26 برای اندروید-2 دانلود بازی فکری جادوی بی پایان Scribblenauts Unlimited v1.26 برای اندروید-3 دانلود بازی فکری جادوی بی پایان Scribblenauts Unlimited v1.26 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 6 + 488 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.4+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular