no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۱ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 864
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : استراتژی

بازی سرگرم کننده دهکده اسمورف ها Smurfs Village برای اندروید

Smurfs Village یک بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید میباشد. دهکده اسمورف ها یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیک است که با دارا بودن شخصیت ها و اسمورف های بامزه و دوسداشتنی توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. با نصب بازی دهکده اسمورف ها یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های استراتژیک را تجربه کنید.

Smurfs-Village

ویژگی های بازی دهکده اسمورف ها Smurfs Village :

  • امکان ایجاد دهکده اسمورف ها با ابزار های مختلف
  • وجود انواع مختلفی از اسمورف های بامزه
  • قابلیت افزایش رشد محصولات کشاورزی و دهکده
  • امکان خرید توت های اسمورفی
  • قابلیت مدیریت دهکده به صورت آفلاین و در هر زمان
  • انجام بازی های کوچک و متنوع
  • گرافیک اچ دی خیره کننده
  • بهینه سازی شده برای انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی

بازی Bubble Witch 2 Saga به اینگونه است که شما به ساخت و مدیریت دهکده اسمورف ها و هدایت و کنترل کاراکترهای دوسداشتنی اسمورف خواهید پرداخت. این بازی بسیار جذاب و سرگ مکننده با گیم پلی آسان و مهیجی که دارد میتواند ساعت ها و یا هفته ها شما را سرگرم کند.

در بازی Bubble Witch 2 Saga شما در نقش کشاورزی که به تولید و فروش محصولات کشاورزی برای کسب درآمد می پردازد ایفای نقش خواهید کرد. این بازی یک تفاوت با دیگر بازی های مشابه دارد که آن هم تفاوت در مدت زمان به عمل آمدن محصولات میباشد. در دیگر بازی های مشابه محصولات در چند ثانیه به عمل می آیند و آمادهخ برداشت خواهند بود اما در بازی دهکده اسمورف ها به عمل آمدن محصولات بسته به نوع محصول ممکن است چند دقیقه و یا حتی چندها دقیقه و ساعت طول بکشد. همین ویژگی باعث خواهد شد تا شما با اشتیاق بیشتری به بازی بپردازید و حتی هفته ها سرگرم شوید.

یکی دیگر از قابلیت های بازی Bubble Witch 2 Saga مدیریت دهکده به صورت آفلاین و در هر زمان بدون نیاز به اینترنت میباشد. شما هر زمان که بخواهید بدون اینکه به اینترنت نیازی باشد میتوانید دهکده خود را مدیریت کنید و لول بازی خود را ارتقا دهید. در این بازی انواع مختلفی از اسمورف های بامزه و دوسداشتنی از قبیل: اسمورف بابابزرگ، اسمورف تنبل ، بچه اسمورف و… وجود دارد که جذابیت خاصی به بازی بخشیده است. Bubble Witch 2 Saga یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های استراتژی است که تا به حال تجربه کرده اید بنابراین پیشنهاد میکنیم این بازی بسیار جذاب را از دست ندهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی سرگرم کننده دهکده اسمورف ها Smurfs Village v1.42.0 برای اندروید-1 دانلود بازی سرگرم کننده دهکده اسمورف ها Smurfs Village v1.42.0 برای اندروید-2 دانلود بازی سرگرم کننده دهکده اسمورف ها Smurfs Village v1.42.0 برای اندروید-3 دانلود بازی سرگرم کننده دهکده اسمورف ها Smurfs Village v1.42.0 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 14 + 304 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular