no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۱ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 891
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : اکشن

بازی اکشن حملات بمبی اندروید BombSquad

BombSquad یک بازی فوق العاده جذاب و بی نظیر در سبک بازی های اکشن برای سیستم عامل اندروید میباشد که بصورت کاملا رایگان عرضه شده است. بازی حملات بمبی یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های اکشن است که تاکنون نظیر آن را در دیگر بازی های مشابه ندیده اید. اگر به بازی های اکشن علاقه دارید توصیه میکنیم این بازی جذاب و اعتیادآور را از دست ندهید.

BombSquad

ویژگی های بازی اکشن حملات بمبی BombSquad :

  • گرافیک عالی و خیره کننده
  • گیم پلی آسان و روان
  • وجود شخصیت ها و کاراکترهای مختلف
  • قابلیت ارتقا کاراکترهای بازی
  • امکان انجام بازی بصورت چندنفره
  • صداگذاری مهیج و گوش نواز
  • قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی

در بازی BombSquad دشمنان زیادی به سمت شما آمده و سر راهتان میشوند شما باید نارنجک ها و بمب هایی که در اختیارتان است را به سمت آنها پرتاپ کنید تا دشمنان را از بین بربید. این بازی با دارا بودن گیم پلی جذاب و سرگرم کننده هیجانی فوق العاده و باورنکردنی را برای شما به ارمغان می آورد. کافیست بازی BombSquad را بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود نصب کنید و یکی از بهترین و مهیج ترین بازی های اکشن را تجربه کنید و ساعت ها بدون اینکه خسته شوید خود را سرگرم کنید.

در بازی BombSquad انواع مختلفی از شخصیت ها و کاراکترها وجود دارد که جذابیت خاصی به بازی بخشیده است. این کاراکترها را میتوانید ارتقا دهید و حتی توانایی های خاص هر کدام از این کاراکترها و شخصیت ها را نیز میتوانید ارتقا دهید و به سرعت و قابلیت های آنها بیافزایید. گرافیک عالی و خیره کننده و گیم پلی آسان و روان از دیگر ویژگی های منحصر به فرد بازی میباشد که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی اکشن حملات بمبی BombSquad v1.4.108 برای اندروید-1 دانلود بازی اکشن حملات بمبی BombSquad v1.4.108 برای اندروید-2 دانلود بازی اکشن حملات بمبی BombSquad v1.4.108 برای اندروید-3 دانلود بازی اکشن حملات بمبی BombSquad v1.4.108 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 93 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular