no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۲ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 2925
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی جذاب جت پک اندروید Jetpack Joyride

Jetpack Joyride یکی از بهترین و محبوب ترین بازی ها در سبک سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید میباشد که بصورت کاملا رایگان عرضه شده است. اگر به دنبال یک بازی با گیم پلی ساده و روان برای سرگرم شدن هستید پیشنهاد میکنیم این بازی که یکی از جدیدترین و متفاوت ترین بازی های سرگرم کننده است را از دست ندهید.

Jetpack-Joyride

ویژگی های بازی جت پک Jetpack Joyride :

  • وجود ابزار و سلاح های مختلف برای جنگیدن
  • وجود شخصیت ها و کاراکترهای جذاب
  • گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  • انجام بازی در نیروگاه هسته ای بزرگ
  • وجود آیتم های مختلف و چشم گیر
  • دفاع از خود در برابر سربازان موجود در نیروگاه
  • قابلیت شخصی سازی کاراکترهای اصلی بازی
  • گرافیک اچ دی عالی
  • قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی

جریان بازی Jetpack Joyride از این قرار است که شما در نقش یک کاراکتر کارتونی و بامزه خواهید به که ماموریت بزرگی به عهده شما گذاشته است. ماموریت شما در بازی این است که باید یک نیروگاه بزرگ هسته ای را باید از بین ببرید. در این راه انواعی از سربازان در نیروگاه بر سر راه شما سد میشوند و مانع رسیدن شما به هدفتان میشوند. شما باید تمام مهارت خود را به کاربگیرید تا اسن سربازان نتوانند مانع شما شوند و با از بین بردن آنها به مسیر خود برای از بین بردن نیروگاه ادامه دهید. در این بازی وسیله ای بنام جت پک به شما متصل است که کمک آن  میتوانید به جهت های مختلف حرکت کنید.

ابزار ها و سلاح های مختلفی در بازی Jetpack Joyride قرار داده شده است تا با کمک آنها به سربازان و نیروهایی که در داخل نیروگاه سد راهتان میشوند شلیک کنید و آنها را از بین ببرید. در بازی دستاوردها و آیتم های مختلفی از جمله: میوه های مختلف و سکه های طلا وجود دارد که باید آنها را جمع آوری کنید و با بدست آوردن امتیازهای بیشتر آیتم های جدیدی را برای شخصی سازی کاراکتر اصلی بازی خریداری کنید و آن را به سلیقه دلخواهتان در بیاورید. در بازی فوق شخصیت ها و کاراکتر های بامزه و زیبایی وجود دارد که بازی را جذاب تر کرده است و جلوه های خاصی به بازی بخشیده است تا کاربران لذت بیشتری از بازی ببرند. بازی Jetpack Joyride برخلاف حجم بسیار پایینی که دارا میباشد اما از گرافیک عالی و بسیار بالایی برخوردار است که توجه هر کاربری را به خود جلب میکند. این بازی سرگرم کننده و اعتیاآور را نصب کنید و یکی از بهترین و محبوب ترین بازی ها را بای اسمارت فونهای خود به ارمغان بیاورید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی جذاب جت پک Jetpack Joyride v1.9.20 برای اندروید-1 دانلود بازی جذاب جت پک Jetpack Joyride v1.9.20 برای اندروید-2 دانلود بازی جذاب جت پک Jetpack Joyride v1.9.20 برای اندروید-3 دانلود بازی جذاب جت پک Jetpack Joyride v1.9.20 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 92 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular