no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۴ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 14804
نظرات : 11 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : تفننی

بازی سرگرم کننده دهکده مزرعه داری Farmdale برای اندروید

Farmdale یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های تفننی برای سیستم عامل اندروید میباشد که بصورت رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است. اگر به مزرعه داری و پرورش حیوانات علاقه دارید و امکانات این کار برای شما فراهم نیست میتوانید در غالب یک بازی رویاهایتان در مزرعه داری را عملی کنید. آنچه را که در یک مزرعه واقعی میخواهید داشته باشید در این بازی برای شما فراهم شده است تا بتوانید مزرعه دلخواهتان را مدیریت کنید و مهارات های خود را در این زمینه نشان دهید.

Farmdale

ویژگی های بازی دهکده مزرعه داری Farmdale  :

  • دارای گرافیک فانتزی و رنگارنگ چشم گیر
  • امکان مدیریت مزرعه
  • طرح های زیبا و دلنشین
  • محیط ظاهری زیبا و چشم نواز
  • امکان کاشت انواع سبزی ها و خوراکی ها
  • پرورش دادن حیوانات مختلف
  • ماموریت ها و مراحل مختلف در بازی
  • پخت پز غذاهای مختلف با دستور پخت آنها
  • انواع مختلفی از آیتم ها و قابلیت ارتقا آنها
  • وجود شخصیت های مختلف با نژادهای متفاوت
  • گیم پلی آسان و روان

داستان بازی Farmdale  از این قرار است که تعدادی از مزرعه داران در دره ای زیبا و شگفت انگیز زندگی میکنند و مشغول به کار هستند. در این بازی شما باید در نقش یکی از اهالی این دره زیبا و دیدنی مثل دیگر اهالی سرزمین به مزرعه داری و پرورش حیوانت و کشت وزرع بپردازید. شما باید مزرعه مورد نظرتان را بسازید و در آن به کارهای روزمره خود ادامه دهید تا بتوانید از طریق آنها امورات خود را بگذرانید. مثلا میتوانید انواع گل ها و گیاهان و درختان را بکارید و هر روز از آنها مراقبت کنید و آنها را گسترش دهید. محصولات خود را برداشت کنید و به فروشگاها بفروشید و یا سفارشاتی بگیرید و آنها را به مکان مشخص شده ارسال کنید تا از این راه کسب درآمد کنید. در این بازی انواع مختلفی از حیوانات با مزه و دوسداشتنی وجود دارد که شما میتوانید انها را پرورش دهید و با مراقبت از این حیوانات از بازی لذت بیشتری ببرید.

در بازی Farmdale  انواع مختلفی از ماموریت ها و مراحل به عهده شما گذاشته می شود تا با انجام آنها بازی را حرفه ای تر انجام دهید و ساعت ها سرگرم شوید. همچنین انواع مختلفی از آیتم ها با قابلیت ارتقا در بازی قرار داده شده است تا با استفاده از آنها به مزرعه خود رونق دهید. در بازی دهکده مزرعه داری امکان پخت و پز انواع غذاهای مختلف و خوشمزه با دستور پخت آنها وجود دارد تا از آشپزی کردن در مزرعه خودتان لذت ببرید. در بازی فوق شخصیت ها و کاراکترهای مختلفی وجود دارد که هرکدام از آنها داستان ها و ماجراهای خاص خود را دارند . وجود این شخصیت ها و داستان های مختلف آنها بازی را جذاب تر و سرگرم کننده تر کرده است. بازی در محیط های فانتزی و رنگارنگ بسیار زیبایی صورت میگیرد که این ویژگی جلوه های خاصی به بازی میدهد. اگر میخواهید مزرعه موردعلاقه که همیشه آروزی آن را داشته اید مدیریت کنید بازی دهکده مزرعه داری را بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود نصب کنید و مهارت های خود را در مدیریت مزرعه دلخواهتان نشان دهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی سرگرم کننده دهکده مزرعه داری Farmdale v2.0.0 برای اندروید-1 دانلود بازی سرگرم کننده دهکده مزرعه داری Farmdale v2.0.0 برای اندروید-2 دانلود بازی سرگرم کننده دهکده مزرعه داری Farmdale v2.0.0 برای اندروید-3 دانلود بازی سرگرم کننده دهکده مزرعه داری Farmdale v2.0.0 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 70 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments
  1. بهاره گفت:

    نشان دیل را چطور باید بدست آورد؟زمین خیلی کمه.
    ورژن خارجیش اینطور نبود.لطفا راهنمایی کنید.

  2. من عاشق مزرعه بازی هستم امیدوارم بازی خوبی باشد

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular