no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۴ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 14007
نظرات : 7 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : ورزشی

بازی ورزشی ضربه نهایی برای اندروید Final kick 

Final kick یک بازی خارق العاده و کاملا جدید در سبک بازی های ورزشی برای سیستم عامل اندوید میباشد که به صوت کاملا رایگان عرضه شده است و هیچگونه پرداخت درون برنامه ای ندارد. اگر به بازی های ورزشی و فوتبال علاقه مندید و می خواید به یک گل زن حرفه ای تبدیل شوید پیشنهاد میکنیم این بازی را که کاملا متفاوت با دیگر بازی های مشابه مییباشد از دست ندهید و با نصب آن بر روی اسمارت فونهایتان مهارت های خود را در این زمینه نشان دهید.

Final-kick

ویژگی های بازی ضربه نهایی Final kick  :

  • کنترل اسان و راحت
  • گرافیگ واقع گرایانه عالی
  • قابلیت مشاهده ضربات به صورت اسلوموشن
  • امکان رقابت های چند نفره با دیگر بازیکنان
  • انواع ماسبقه های مهیج
  • قابلیت ایجاد تیم دلخواه و شخصی سازی
  • دارای افکت های زیبا و بی نظیر
  • برگزاری مسابقات هفتگی به همراه جوایز مختلف
  • وجود کاراکتر های مختلف با قابلیت شخصی سازی
  • رایگان بودن بازی

بازی Final kick  مانند دیگر بازی های فوتبالی از تمامی قسمت های مختلف فوتبال تشکیل نشده است بلکه فقط بر روی دو قسمت : ضربات آزاد و پنالتی تمرکز کرده است و دیگر بخش های بازی فوتبال را حذف کرده است تا بهتر و دقیق تر به این دوقسمت از بازی توجه داشته باشد و همین باعث شده تا بازی ضربه نهایی از گرافیک اچ دی و کاملا واقع گرایانه ای برخوردار شود. در این بازی شما میتوانید تیم دلخواهتان را نیز طراحی کنید و آنرا به سلیقه خود شخصی سازی کرده و به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازید. همچنین کاراکترهای مختلفی در بازی وجود دارد که شما میتوانید آنها را شخصی سازی کرده و از بین لباس های موجود لباس موردنظرتان را به تن کاراکتر خود بپوشانید و در غالب این کاراکتر به زدن شوت های منحصربه فرد و عالی ادامه دهید.

کنترل بازی Final kick  بسیار راحت و آسان می باشد به گونه ای مه اگر تا به حال هیچکدام از بازی های مشابه را هم انجام نداده باشید و هیچ گونه آشنایی با این سبک بازی ها نداشته باشید به راحتی و خیلی سریع میتوانید به بازی عادت کنید و کنترل آن را در دست بگیرید تا مانند یک بازیکن و گل زن حرفه ای ضربات پنالتی معجره آسایی را به حریف وارد کنید. در بازی فوق مسابقات هفتگی هیجان انگیز و نفس گیری برگزار خواهد شد که در آن جایزه هایی نیز قرار داده شده است. این بازی شما را به چالش های سخت و نفس گیری در مسابقات جام جهانی به صورت رقابت های تک نفره و تیمی دعوت میکند تا با زدن شوت های عالی و حرفه ای دوستان خود را شگفت زده کنید. با نصب این بازی بر روی اسمارت فونهایتان یکی از جدیدترین و متفاوت ترین بازی های ورزشی و فوتبالی را تجربه خواهید کرد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی ورزشی ضربه نهایی Final kick v4.8 برای اندروید-1 دانلود بازی ورزشی ضربه نهایی Final kick v4.8 برای اندروید-2 دانلود بازی ورزشی ضربه نهایی Final kick v4.8 برای اندروید-3 دانلود بازی ورزشی ضربه نهایی Final kick v4.8 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 27 + 68 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular