no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۴ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 3314
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : رانندگی

بازی مسابقه ای رالی راش اندروید Rush Rally 2

Rush Rally 2 بازی در سبک مسابقات ماشین سواری برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد که در آن شاهد رقابت بین خودروهای مسابقه ای مختلف خواهید بود. در این بازی باید با شرکت در مسابقات بتوانید به عنوان پیروز میدان، از زمین مسابقه خارج شوید!

Rush-Rally-2

ویژگی های بازی رالی راش Rush Rally 2 :

  • انواع ماشین های مختلف برای مسابقه
  • قابلیت شخصی سازی ماشین ها
  • گذر از مکان ها و مسیرهای مختلف
  • قابلیت رقابت و مسابقه با دیگر دوستان
  • کنترلگر آسان و راحت
  • گرافیک عالی و چشم گیر
  • گیم پلی جذاب و سرگرم کننده
  • قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی

Rush Rally 2 یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های مسابقات ماشین سواری است که پس از عرضه نسخه اول به دلیل مواجه شدن با طرفداران زیاد تصمیم گرفتیم نسخه دوم این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز را به کاربران معرفی کنیم تا با قابلیت ها و ویژگی های بیشتری این بازی جذاب را تجربه کنید و از بازی لذت ببرید. در این بازی شما باید در مسابقات مختلف ماشین سواری شرکت کنید و با پشت سرگذاشتن دیگر ماشین های رقیب به خط پایان نزدیک شوید و در مسابقه برنده شوید تا به یک قهرمان ماشین سواری تبدیل شوید. در بازی رالی راش انواع مختلفی از ماشین ها ی قدرتمند و منحصربه فرد وجود دارند که هر کدام از آنها ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند. شما میتوانید با برنده شدن در مسابقات هرکدام از این ماشین ها را انتخاب کنید و با آن  به رانندگی و شرکت در مسابقات مختلف بپردازید همچنین امکان  سفارشی کردن ماشین های مختلف به سلیقه شخصی تان در اختیار شما قرار دارد.

با شرکت در مسابقات موجود در بازی Rush Rally 2 از مکان ها و مسیرهای مختلف و خیره کننده ای عبور خواهید که هیجان بازی را دوبرابر میکند. بازی مسابقه ای رالی راش شما را به چالش در مراحل و مسیر های مختلف در بازی دعوت میکند تا توانایی و مهارت های خود را در مسابقات ماشین سواری نشان دهید و به یک قهرمان واقعی تبدیل شوید. کنترل بازی بسیار آسان و راحت است به گونه ای که هر کاربر در مرحله اول با روال بازی آشنا شده و به آن عادت میکند. در این بازی میتوانید با دیگر دوستانتان به رقابت بپردازید و با پیروز شدن در مسابقات به آنها نشان دهید که توانایی قهرمان شدن را دارید. بازی Rush Rally 2 قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی میباشد. با نصب رالی راش بر روی اسمارت فونهایتان تجربه یکی از بهرین و متفاوت ترین بازی های مسابقه ای را برای خود به ارمغان بیاورید و ساعت ها سرگرم شوید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی مسابقه ای رالی راش Rush Rally 2 v1.95 برای اندروید-1 دانلود بازی مسابقه ای رالی راش Rush Rally 2 v1.95 برای اندروید-2 دانلود بازی مسابقه ای رالی راش Rush Rally 2 v1.95 برای اندروید-3 دانلود بازی مسابقه ای رالی راش Rush Rally 2 v1.95 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 78 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular