no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۶ / آذر / ۱۳۹۵
بازدید : 2291
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : ماجراجویی

بازی از گرسنگی نمیر Don’t Starve

با گیم پلی منحصر به فرد و جدید

عرضه شده توسط Klei Entertainment

پیشنهاد ویژه سایت بازیخونه

Don’t Starve بازی جذاب و جدید برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد. این بازی که به تازگی عرضه شده است دارای گیم پلی بسیار جذاب و منحصر به فردی می باشد. تاکنون گیم پلی مشابه با Don’t Starve را در هیچ بازی دیگری مشاهده نکرده اید و نوآوری کاملی توسط Klei برای طراحی این بازی انجام شده است. این بازی چندسال قبل برای PC عرضه شده بود و بعد از عرضه نسخه مخصوص IOS، هم اکنون شاهد عرضه نسخه اندرویدی آن هستیم.

Don't-Starve

ویژگی های بازی Don’t Starve :

  • بیش از ۱۰۰ مرحله بسیار جذاب و سرگرم کننده
  • انجام بازی در محیطی کاملا بسته اما آزاد از لحاظ حرکت
  • گیم پلی کاملا منحصر به فرد و نوآورانه
  • استفاده از آیتم های مختلف برای پیش بردن بازی
  • ساخت وسیله های متفاوت با آیتم های درون بازی

در ابتدای این بازی نقش دانشمندی به نام ویلسون را ایفا خواهید کرد که توسط شیطان به جزیره ای تبعید خواهید شد که هیچ چیزی در مورد آن نمی دانید. در این جزیره باید بتوانید راه فرار خود را یافته تا از آن خارج شوید. برای این منظور باید از وسایل و آیتم هایی که در داخل بازی وجود دارند استفاده کرده و اشیا جدیدی ایجاد کنید. این کار را می توانید با تغییر در ساختار آیتم ها و ساخت وسلیه های جدید، انجام دهید. به مرور که بازی را پیش ببرید و به مراحل بالاتر صعود کنید کاراکترهای دیگری نیز برایتان قابل انتخاب خواهند بود.

در بازی شرایط محیطی و کارهایی که خودتان انجام می دهید، بر گیم پلی آن تاثیر خواهد گذاشت. کارهایی که در بازی انجام می دهید گیم پلی بازی را دست خوش تغییر خواهد کرد. ممکن است اتفاقی در بازی انجام شود که باعث ایجاد تغییر در روند آن شود. برای مثال هنگامی که شاهد درگیری بین دو موجود در بازی هستید می توانید با آنها وارد درگیری شوید یا این که خودتان را از کنار آنها عبور داده، بدون ان که در درگیری شان دخالت کنید.

بازی Don’t Starve دارای گیم پلی کاملا منحصر به فردی می باشد. کسانی که از سبک ماجراجویی خوششان می آید و به دنبال آن هستند که یک بازی کاملا متفاوت و جدید را تجربه کنند، می تواند این بازی را امتحان کنند!

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی از گرسنگی نمیر Don’t Starve: Pocket Edition v1.0.3 برای اندروید-1 دانلود بازی از گرسنگی نمیر Don’t Starve: Pocket Edition v1.0.3 برای اندروید-2 دانلود بازی از گرسنگی نمیر Don’t Starve: Pocket Edition v1.0.3 برای اندروید-3 دانلود بازی از گرسنگی نمیر Don’t Starve: Pocket Edition v1.0.3 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 5 + 188 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 5.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular