no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۷ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 2722
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی جذاب جنگ قبیله ها Jungle Heat: War of Clans برای اندروید

Jungle Heat War of Clans یک بازی جدید و بی نظیر در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید میباشد که بصورت کاملا رایگان عرضه شده است. یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های اندرویدی میباشد که در مدت زمان کمی که عرضه شده توانسته است توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. با نصب این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز بر روی اسمارت فونهایتان ساعت ها سرگرم شوید.

Jungle-Heat-War-of-Clans

ویژگی های بازی جنگ قبیله ها Jungle Heat: War of Clans :

  • گرافیک رنگارنگ و چشم گیر
  • صداگذاری عالی و گوش نواز
  • قابلیت ساخت حکومت شخصی
  • نبرد با دیگر کاربران آنلاین
  • غارت اموال دیگر بازیکنان
  • وجود انواع سلاح های جنگی برای دفاع از دهکده
  • وجود انواعی از قهرمانان با قابلیت های منحصربه فرد
  • برگزاری مسابقات به صورت پیاپی و منظم
  • گیم پلی ساده و روان

بازی Jungle Heat War of Clans  از این قرار است که شما باید دهکده و حکومت مربوط به خودتان را بسازید و هر روز این دهکده را پیشرفته تر کنید و آن را گسترش دهید. در این بازی باید نیروهای خود را آموزش دهید و یک ارتش قدرتمند بسیازید تا با کمک این ارتش به نبرد با دشمن بروید و منابع آنها را غارت کنید. در هرکدام از مراحل شما باید نیروهای خود را ارتقا دهید تا ارتش شما قدرتمندتر شود و به دهکده های بزرگتری برای بدست آوردن منابع بیشتر حمله کنید و با شکست دادن آنها منابع شان را غارت کنید. شما برای ارتقا دهکده تان و نیروهای خود نیاز به منابع زیادی دارید که با حمله به دیگر دهکده های رقیب میتوانید این منابع را بدست بیاورید.

در بخشی دیگر از بازی Jungle Heat War of Clans  باید به ارتقا لوزام و تجهیزات دفاعی دهکده تان بپردازید. در دهکده شما انواع مختلفی از تجهیزات دفاعی از قبیل: توپها، برج ها، تله ها، بمب ها، دیوارها و… برای دفاع از حملات دشمن به دهکده شما وجود دارد که شما باید با استفاده از منابعی که بدست آورده اید لول این تجهیزات را در هر مرحله ارتقا دهید و آنها را قوی تر کنید تا حتی دشمنان قوی تر هم نتوانند دفاع شما را شکست دهند. در بازی جنگ قبیله ها مسابقات پیاپی و منظم را نیز میتوان برگزار کرد و بصورت آنلاین با دیگر کاربران به رقابت بپردازید و از بازی لذت ببرید. در این بازی انواع جنگ های وحشیانه را با بی رحمی تمام با پایگاه های نظامی مختلف تجربه خواهید کرد و این یکی از ویژگی هایی است که بازی Jungle Heat War of Clans  را از دیگر بازی های مشابه متمایز ساخته است و طرفداران زیادی دارد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی جذاب جنگ قبیله ها Jungle Heat: War of Clans v1.11.5 برای اندروید-1 دانلود بازی جذاب جنگ قبیله ها Jungle Heat: War of Clans v1.11.5 برای اندروید-2 دانلود بازی جذاب جنگ قبیله ها Jungle Heat: War of Clans v1.11.5 برای اندروید-3 دانلود بازی جذاب جنگ قبیله ها Jungle Heat: War of Clans v1.11.5 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 64 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.2+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular