no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۱ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 3257
نظرات : 1 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : ورزشی

بازی آنلاین بیلیارد ۸توپ اندروید Eight Ball Pool

Eight Ball Pool بازی سبیار جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های ورزشی برای سیستم عامل اندروید میباشد که به صورت کاملا رایگان برای اسمارت فونهای اندرویدی عرضه شده است. اگر به بیلیارد علاقه مندید اما شرایط و هزینه رفتن به سالن های بیلیارد را ندارید میتوانید یک سالن بیلیارد واقعی را در گوشی های اندرویدی خود تجربه کنید. اگر به بازی های ورزشی بخصوص بیلیارد علاقه دارید توصیه میکنیم این بازی مهیج و اعتیادآور را از دست ندهید.

Eight-Ball-Pool

ویژگی های بازی بیلیارد۸ توپ Eight Ball Pool :

  • قابلیت رقابت بصورت یک به یک و یا هشت به هشت
  • وجود انواع مختلفی از آیتم ها
  • شرکت در مسابقات مختلف برای بدست آوردن سکه و جوایز
  • امکان شخصی سازی میزها و چوپ های بیلیارد
  • به چالش کشیدن دوستان و دعوت آنها به بازی
  • گیم پلی آسان و راحت
  • بهینه سازی شده برای انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی

بازی Bubble Witch 2 Saga امکان بازی کردن در سالن های مختلف با رقیب های مختلف را در غالب یک بازی اندرویدی برای کسانی که وقت و هزینه رفتن به سالن های بیلیارد را ندارند فراهم ساخته است. با نصب این بازی بسیار جذاب بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود میتوانید ساعت ها سرگرم شوید و از رقابت با دیگران لذت ببرید. این بازی بسیار ساده است و اکثر کاربران با چگونگی انجام بازی تقریبا اشنایی دارند و همین باعث میشود که هر چه سریعتر و راحت تر به انجام و کنترل بازی عادت کنید تا بازی را به بهترین نحو انجام دهید.

در بازی Bubble Witch 2 Saga شما در مسابقات و رقابت های چالش برانگیز و نفس گیری کشیده خواهید شد که هیجان خاصی به بازی داده است. در این بازی شما باید همه قوانین بازی بیلیارد واقعی را رعایت کنید. این قوانین اگرچه ساده و پیش پا افتاده است اما در عین حال بازی را دشوارتر خواهد کرد و چالش های نفس گیری به بازی خواهد داد. برای بدست گرفتن قلخ بازی باید تمرین های پی در پی زیادی را انجام دهید تا در انجام بازی حرفه ای شوید. شما باید در هنگام بازی به سرعت و جهت ضربه ای که میخواهید به توپ وارد کنید دقت کامل را داشته باشید. در بازی بیلیارد۸ توپ به شما امکان سفارشی کردن میزها و چوب های بیلیارد داده شده است تا بتوانید آنها را به سلیقه دلخواه خود شخصی سازی کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی آنلاین بیلیارد ۸ توپ Eight Ball Pool v3.8.6 برای اندروید-1 دانلود بازی آنلاین بیلیارد ۸ توپ Eight Ball Pool v3.8.6 برای اندروید-2 دانلود بازی آنلاین بیلیارد ۸ توپ Eight Ball Pool v3.8.6 برای اندروید-3 دانلود بازی آنلاین بیلیارد ۸ توپ Eight Ball Pool v3.8.6 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 40 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments
  1. سح گفت:

    هزینه هرتبلیغ چقدمیشه بااین شماره تماس بگیرید ۰۹۳۵۷۹۰۴۰۱۳

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular