no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۳ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 4510
نظرات : 2 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی مهیج ماشین سواری Racing Fever برای اندروید

Racing Fever یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های رانندگی و ماشین سواری برای سیستم عامل اندروید میباشد که بصورت کاملا رایگان عرضه شده است. این بازی در مدت زمان کمی که از عرضه آن میگذرد توانسته است با هزاران دانلود یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های رانندگی و ماشین سواری شناخته شود. بازی مهیج ماشین سواری با حجم بسیار کمی که دارد توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند.

Racing-Fever

ویژگی های بازی مهیج ماشین سواری Racing Fever :

  • رانندگی واقع گرایانه
  • گرافیک سه بعدی عالی و خیره کننده
  • انجام بازی در مکان های مختلف
  • دارای حالت ها و سطح های مختلف
  • وجود انواع مختلفی از ماشین های منحصربه فرد
  • امکان ارتقا ماشین ها با قابلیت های مختلف
  • دارای سه گزینه: بالا، متوسط و پایین برای گرافیک بازی
  • وجود کامیون ها، اتوبوس ها، ون ها، پیک آپ و… در جاده
  • دستاوردها و پاداش های مختلف در بازی
  • گیم پلی آسان و روان
  • دارای حجم بسیار پایین

در بازی Racing Fever میتوانید به طور کاملا آزادانه و بدون هیچ ممنوعیتی به رانندگی و ماشین سواری بپردازید و در طی بازی هر کاری که دوست دارید میتوانید انجام دهید. بازی به اینگونه است که شما باید از بین ماشین های مختلف موجود در بازی ماشین موردنظرتان را انتخاب کرده و به رانندگی در جاده ها میپردازید. قابلیت شخصی سازی ماشین های مورد نظر به سلیقه دلخواهتان در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید با ارتقا دادن آنها ماشین موردعلاقه خود را شخصی سازی کرده و با آن به رانندگی بپردازید تا با ماشینی که ارزویش را دارید در جاده ها پرسه بزنید. بازی در مکان های مختلف و متنوعی از قبیل: خیابان، شهر، بیابان، محیط برفی و… انجام میشود تا شما در مکان های مختلف هیجان بیشتری را تجربه کنید و از محیط یکنواخت بازی خسته نشوید.

از دیگر ویژگی های بازی Racing Fever این است که شامل مراحل و سطح های مختلفی میباشد که به طور کلی سبک بازی را تغییر میدهد. در هر مرحله شما باید تمام دقت خود را متوجه بازی سازید تا قبل از تمام شدن وقت بازی آن را به پایان برسانید. بازی به حدی واقع گرایانه است که در هنگام بازی متوجه دیگر ماشین ها در خیابان و جاده خواهید شد که تا حدودی کار شما را در رانندگی سخت خواهند کرد و باید دقت داشته باشید که با دیگر ماشین ها برخورد نکنید به گونه ای که به طور واقعی احساس میکنید در جاده مشغول رانندگی هستید که از دیگر ویژگی های مثبت بازی میباشد و هیجان بیشتری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

بازی Racing Fever از گرافیک سه بعدی خیره کننده ای با طراحی های عالی و شگفت انگیزی برخوردار است که از ویژگی های مثبت بازی به حساب می آید. یکی دیگر از قابلیت های بازی امکان رقابت با دیگر دوستان و کاربران به صورت آنلاین میباشد تا در صورت تمایل با دیگر دوستانتان به رقابت بپردازید و با شکیت دادن آنها مهارت های خود را مورد توجه آنها قرار دهید و از رقابت با دیگر کاربران لذت ببرید و هیجانی باورنکردنی را تجربه کنید. بازی Racing Fever را بر روی گوشی ها و تبلت ه۹ای اندرویدی خود نصب کنید و به صورت کاملا واقعی به طور کاملا آزادانه با ماشینی که همیشه آروزیش را داشته اید به رانندگی بپردازید. اگر به رانندگی با ماشین های مختلف در محیط های مهیج و مختلف علاقه دارید پیشنهاد میکنیم بازی بی نظیر Racing Fever را از دست ندهید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی مهیج ماشین سواری Racing Fever v1.5.18 برای اندروید-1 دانلود بازی مهیج ماشین سواری Racing Fever v1.5.18 برای اندروید-2 دانلود بازی مهیج ماشین سواری Racing Fever v1.5.18 برای اندروید-3 دانلود بازی مهیج ماشین سواری Racing Fever v1.5.18 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 53 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular