no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۱ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 1967
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : نقش آفرینی

بازی جذاب قهرمانان سیاه چال اندروید Dungeon Legends

Dungeon Legends یک بازی بسیار زیبا و جذاب در سبک بازی های نقش آفرینی برای سیستم عامل اندروید میباشد که بصورت کاملا رایگان عرضه شده است. بازی فوق العاده زیبا وسرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی است که تجربه یکی از بهترین و محبوب ترین بازی ها را د اختیارتان قرار خواهد داد.

Dungeon-Legends

ویژگی های بازی قهرمانان سیاه چال Dungeon Legends :

  • امکان برقراری ارتباط و چت کردن با دیگر بازیکنان
  • مبارزه با دیگر کاربران
  • قابلیت پیوستن به کلن های مختلف
  • امکان تشکیل تیم با دیگر بازیکنان
  • امکان بازی با دیگر بازیکنان بصورت همزمان
  • گرافیک عالی و خیره کننده
  • گیم پلی اسان و سرگرم کننده
  • قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی

داستان بازی Bubble Witch 2 Saga از این قرار است که شما در نقش شخصیت اصلی بازی برای کسب طلا و شهرت شهر خود را ترک کرده اید. برای رسیدن به اهدافتان و تبدیل شدن به یک قهرمان سیاه چال باید در چالش های مختلف شرکت کنید و با پشت سرگذاشتن مشکلات و چالش های مختلف سعی خود را برای قهرمان شدن به کاربگیرید. شما باید وارد سیاه چال شوید و در مسابقات غهتگی شرکت کنید و با پیروز شدن در این مسابقات شهرت کسب کنید. با پشت سرگذاشتن هر کدام از مراحل مختلف پاداشی به شما تعلق خواهد گرفت.

بازی Bubble Witch 2 Saga یک بازی بسیار مهیج و اعتیادآور برای علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی است که به شما امکان تجربه یک بازی اکشن و کاملا متفاوت را خواهد داد. بازی شما را در مناطق مختلف سیاه چال به چالش خواهد کشید. شما باید تمام تلاش خود را برای قهرمان سیاه چال شدن به کار بگیرید و با استفاده از مهارت های خود به هدفتان نزدیک شوید. در بازی قهرمانان سیاه چال شما در مراحل برای مختلف و هیجان انگیز به جستجوی گنجینه های باارزش خواهید پرداخت.

در بازی Bubble Witch 2 Saga امکان متحد شدن با دیگر کاربران سراسر جهان و تشکیل یک تیم به کمک دیگر بازیکنان را خواهید داشت. شما باید با دیگر بازیکنان یک تیم قدرتمند تشکیل داده و کنترل سیاه چال را بدست بگیرید تا به قهرمان سیاه چال تبدیل شوید. همچنین در این بازی میتوانید به کلن های مختلف وارد شوید و به کمک دیگر کاربران سیاه چال را تسخیر کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی جذاب قهرمانان سیاه چال Dungeon Legends v2.13 برای اندروید-1 دانلود بازی جذاب قهرمانان سیاه چال Dungeon Legends v2.13 برای اندروید-2 دانلود بازی جذاب قهرمانان سیاه چال Dungeon Legends v2.13 برای اندروید-3 دانلود بازی جذاب قهرمانان سیاه چال Dungeon Legends v2.13 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 94 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular