no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۸ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 15623
نظرات : 98 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی برج های جمجمه Skull Towers – Castle Defense

Skull Towers – Castle Defense بازی در سبک استراتژیک می باشد که به تازگی در پلی استور عرضه شده است و توانسته با استقبال بسیار عالی نیز مواجه شود. این بازی به صورت های آنلاین و آفلاین امکان اجرا شدن را دارد.

Skull-Towers---Castle-Defense

ویژگی های بازی Skull Towers – Castle Defense :

  • قابلیت قرار دادن سد سر راه دشمنان مانند برجک
  • قابلیت ارتقاء تیرو کمان خود و افزودن ویژگی های بهتر
  • قابلیت ازاد سازی آیتم های مختلف
  • دارای گرافیکی به صورت ۳ بعدی و اچ دی
  • صدای شبیه سازی شده و منحصر به فرد
  • دارای گیم پلی بسیار روان و اعتیاد اور
  • امکان بازی در بیش از ۲۴ مکان مختلف

Skull Towers – Castle Defense بازی استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن باید بتوانید در برابر دشمن هایی که به سمتتان هجوم می آورند ایستادگی کنید. در ابتدا سلاح هایی که برای جنگیدن در اختیارتان قرار گرفته اند محدود خواهند بود و به مرور شاهد افزایش تعداد آنها خواهید بود. به مرور می توانید سلاح های قدرتمند تری را مانند برج ها مورد استفاده قرار دهید تا به صورت اتوماتیک به سمت دشمن هایتان تیراندازی کرده و آنها را نابود کنید. به طبع برای استفاده از سلاح ها باید آنها را خریداری کنید و هرچه امتیاز بیشتری به دست بیاورید سلاح های بیشتری را می توانید خرید کنید.قابلیت ارتقا دادن همین سللاح ها نیز فراهم شده است تا با قدرت بیشتری اقدام به تخریب کردن بنماید.

بازی Skull Towers – Castle Defense با گرافیکی بسیار عالی و خیره کننده عرضه شده است. در این بازی شاهد گرافیکی دیدنی و بسیار عالی خواهید بود که جزئیات بی نظیر آن شما را شگفت زده خواهد کرد. گیم پلی جذاب بازی نیز بدون شک می تواند شما را به خود جذب کند تا شاهد یکی از بهترین بازی های سبک استراتژیک باشید.

تصاویر پیش نمایش :
Skull Towers – Castle Defense v0.1.5 دانلود بازی استراتژی برج های جمجمه برای اندروید-1 Skull Towers – Castle Defense v0.1.5 دانلود بازی استراتژی برج های جمجمه برای اندروید-2 Skull Towers – Castle Defense v0.1.5 دانلود بازی استراتژی برج های جمجمه برای اندروید-3
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 84 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular