no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۲۶ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 16883
نظرات : 2 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی اکشن کشتار زامبی ها Zombie Reaper 3

Zombie Reaper 3 بازی در سبک اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که در آن باید به جنگ زامبی ها خونخوار رفته و بتوانید آنها را نابود کنید. در این بازی برای این کار سلاح های متفاوتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می توانید در شرایط مختلف، هریک از سلاح ها را مورد استفاده قرار دهید.

Zombie-Reaper

ویژگی های بازی Zombie Reaper 3 :

  • نابود کردن زامبی ها با سلاح های مختلف
  • سوار شدن بر ماشین های متفاوت
  • امکان استفاده از قدرت های ویژه
  • گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده
  • صداگذاری گوش و نواز و بسیار جذاب

گروهی از زامبی ها کنترل شهر را به دست گرفته اند و همین مسئله باعث شده است تا هرج و مرجی عجیب شهر را بگیرد. هنوز هم دلیل تغییر DNA افرادی که به زامبی تبدیل شده اند مشخص نشده است که تعداد زامبی ها به صورت پیوسته در حال افزایش است. اما با افزایش تعداد زامبی ها نیاز به کنترل آنها احساس می شود به همین دلیل افرادی تعیین می شوند که اقدام به نابود سازی زامبی ها بنمایند. شما نیز یکی از همین افراد هستید که به عنوان یک سرباز آموزش دیده باید وارد جنگ با این زامبی ها شده و تلاش کنید تا آنها را از بین ببرید.

برای نابود کردن زامبی ها در Zombie Reaper 3 اسلحه های متفاوتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. شما می توانید با کمک این اسلحه ها زامبی هایی که در شهر پراکنده شده اند را نابود کنید. هرچه بیشتر در شهر بگردید اسلحه های بیشتری هم به دست خواهید آورد که می توانید از آنها استفاده کنید.

بازی Zombie Reaper 3 با گرافیک بسیار عالی و خیره کننده ای طراحی شده است. گرافیک اچ دی و جذاب، از جمله مواردی است که به طور حتم باعث جلب توجه تان خواهد شد. گیم پلی جذاب و سرگرم کننده بازی نیز باعث باعث ایجاد ساعت ها سرگرمی برایتان خواهد شد.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی نابودگر زامبی Zombie Reaper 3 v1.5 برای اندروید-1 دانلود بازی نابودگر زامبی Zombie Reaper 3 v1.5 برای اندروید-2 دانلود بازی نابودگر زامبی Zombie Reaper 3 v1.5 برای اندروید-3 دانلود بازی نابودگر زامبی Zombie Reaper 3 v1.5 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 54 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular