no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۵ / آذر / ۱۳۹۵
بازدید : 2587
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی ماشین های غول پیکر Crazy Monster Bus Stunt Race

+ به همراه نسخه مود شده بازی

به آن دسته از کاربرانی که به بازی های سبک ماشین سواری و به ویژه ماشین های مانستر (هیولا) علاقه مند هستند پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه Crazy Monster Bus Stunt Race را از دست ندهند. در این بازی اندروید باید بتوانید ماشین خود را از موانع مختلف و صعب العبور، عبور دهید و مراحلی که برایتان در نظر گرفته شده است را با موفقیت پشت سر بگذارید.

Crazy-Monster-Bus-Stunt-Race

ویژگی های بازی Crazy Monster Bus Stunt Race :

  • وجود ماشین های غول پیکر (مانستر) مختلف
  • گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده
  • انجام ماشین سواری در مکان های مختلف
  • وجود مانع ها و تله های متفاوت در بازی
  • پشت سر گذاشتن مراحل متعدد در بازی
  • به دست آوردن امتیاز و ثبت در لیدربورد بازی

در بازی Crazy Monster Bus Stunt Race ابتدا ماشین دلخواهتان را انتخاب کنید و سپس با شرکت در مسابقات، سعی کنید با پشت سر گذاشتن مانع هایی که در مسیرتان قرار دارند بازی را انجام دهید. مسیری که در آن حرکت می کنید به خودی خود بسیار صعب العبور و مسیر دشواری است و حرکت در آن نیازمند مهارت بالا در رانندگی است. مانع های مختلفی که در این مسیر طراحی شده اند نیز کار شما را دشوار تر خواهند کرد تا راه یابی به خط پایان در هر مرحله با تمرین های متعدد قابل اناجم باشد.

ماشین های متفاوتی در این بازی برای کاربران در نظر گرفته شده اند که هریک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. استفاده از هرکدام از این ماشین ها می تواند باعث تغییر در راه یابی شما به خط پایان بازی باشد چرا که سرعت و میزان آسیب پذیری تمام آنها کاملا متفاوت است. قابلیت سفارشی سازی ماشین ها نیز وجود داشته و می توانید ماشین ها را به دلخواه خود، با ظاهری که می خواهید به بازی وارد کنید!

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی ماشین های غول پیکر Crazy Monster Bus Stunt Race v1.3 برای اندروید-1 دانلود بازی ماشین های غول پیکر Crazy Monster Bus Stunt Race v1.3 برای اندروید-2 دانلود بازی ماشین های غول پیکر Crazy Monster Bus Stunt Race v1.3 برای اندروید-3 دانلود بازی ماشین های غول پیکر Crazy Monster Bus Stunt Race v1.3 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 57 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular