no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۷ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 2748
نظرات : 0 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی مهیج زامبی های دور افتاده اندروید Zombie Castaways

Zombie Castaways یک بازی خارق العاده و جدید در سبک بازی های شبیه ساز برای سیستم عامل اندروید میباشد. یک بازی جدید و کاملا متفاوت میباشد که بر خلاف دیگر زامبی ها اینبار حکایت از یک زامبی عاشق پیشه و دوسداشتنی دارد. وجود انواع مختلفی از زامبی های دوسداشتنی و بامزه در بازی باعث شده تا کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند و با هزاران دانلود یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های شبیه سازی شود.

Zombie-Castaways

ویژگی های بازی زامبی های دور افتاده Zombie Castaways :

  • وجود زامبی ها و کاراکترهای بامزه
  • انجام بازی در جزیره ها و مکان های حیرت انگیز
  • امکان ساخت و سازهای مختلف
  • ساخت انواع معجون های جادویی
  • جستجو و پیدا کردن گنج های دزدان دریایی
  • گیم پلی فان و سرگرم کننده
  • گرافیک عالی و زیبا

بازی جذاب و سرگرم کننده Bubble Witch 2 Saga برخلاف دیگر بازی های مشابه و زامبی های خشن حکایت از یک زامبی عاشق پیشه و بامزه را دارد که بدنبال معجونی جادویی و شفابخش بنام زامبیوم است که میتواند او را به یک انسان زنده تبدیل کند.

بازی Bubble Witch 2 Saga شما را به جهانی گسترده و وسیع دعوت خواهد کرد که در آن زامبی ها و کاراکترهای بامزه و خنده دار وجود دارند که باعث نشاط و شادابی شما خواهند شد. گیم پلی جذاب و سرگرم کننده بازی بدون شک شما را مجذوب خود خواهد کرد. بازی در جزایر و مکان های عجیب و حیرت انگیزی انجام میشود که شما در آن باید به جستجو برای کشف زامبیوم بپردازید. در این بازی انواع مختلفی از زامبی ها با قابلیت های مختلف از جمله: ماهی گیر، معدنچی، شکارچی، آشپز و… وجود دارد. که شما باید با کمک آنها شهری زیبا و شگفت انگیز بسازید. در بازی زامبی دور افتاده شما باید به زامبی ها برای رسیدن به معجون زامبیوم و تبدیل شدن آنها به انسان کمک کنید و زامبی ها را به رویایشان برسانید.

در بازی فوق شما باید به کمک زامبی ها به جزایر مختلف بروید و برای کشف و پیداکردن گنج های دزدان دریایی تمام تلاش خود را بکار بگیرید. بازی Bubble Witch 2 Saga قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی میباشد. با نصب این بازی بر روی اسمارت فونهایتان یک بازی جذاب با گیم پلی فان وسرگرم کننده را برای خود به ارمغان بیاورید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی مهیج زامبی های دور افتاده Zombie Castaways v1.12 برای اندروید-1 دانلود بازی مهیج زامبی های دور افتاده Zombie Castaways v1.12 برای اندروید-2 دانلود بازی مهیج زامبی های دور افتاده Zombie Castaways v1.12 برای اندروید-3 دانلود بازی مهیج زامبی های دور افتاده Zombie Castaways v1.12 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 41 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular