no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۱۶ / شهریور / ۱۳۹۵
بازدید : 2054
نظرات : 1 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت
موضوعات : شبیه ساز

بازی شهرسازی اندروید SimCity BuildIt

با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از پلی استور

عرضه شده توسط کمپانی EA

+ به همراه نسخه مود شده

پیشنهاد ویژه سایت بازیخونه

SimCity BuildIt یکی از جدیدترین آثار عرضه شده توسط کمپانی معروف الکترونیک آرتز برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد که دارای گیم پلی در سبک شبیه سازی می باشد. بازی که با سبک شبیه سازی عرضه می شوند طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود میکشانند. الکترونیک آرتز نیز در عرضه بازی هایی با همین سبک سابقه دیرینی دارد و آن گونه که نشان داده است، تاکنون توانسته است چندین مورد بازی با همین سبک عرضه کند که طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد!

SimCity-BuildIt

ویژگی های بازی SimCity BuildIt :

  • گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده
  • امکان استخدام نیروهای جدید برای انجام کارهای شهر
  • احداث کارخانه ها برای وارد کردن نیروی کار
  • به دست آوردن پول با ایجاد مکان های تفریحی و گردشگری
  • قابلیت ساخت و ایجاد مکان های مسکونی و تجاری
  • استفاده از نیروهای انسانی برای پیش بردن کارها
  • گرافیک بسیار عالی و خیره کننده بازی

اگر به شهرسازی و مدیریت یک شهر علاقه دارید، بی شک بازی SimCity BuildIt می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. در این بازی سرگرم کننده و زیبای اندروید شما به یک شهردار تبدیل خواهد شد که باید بتوانید یک منطقه خالی از سکنه را به یک منطقه آباد و درآمدزا تبدیل کنید و از آن کسب درآمد کنید.

در این بازی تمام موارد و مصالح و ابزارهای لازم در اختیارتان قرار خواهد گرفت تا بتوانید اقدام به ایجاد ساختمان های مسکونی نموده و افراد را به شهر خود بیاورید. بعد از ان که شهر شما از حالت خالی در آمد، می توانید اقدام به ایجاد مراکز تفریحی و خرید بنمایید تا سرگرمی برای افراد ساکن در شهرتان ایجاد کنید. اما نکته ای که در این بین بسیار حائز اهمیت است، درآمدی است که مردم شهرتان باید داشته باشند، به این ترتیب شما باید اقدام به ایجاد شرکت ها، شغل ها، کارخانه ها و … درون شهر نموده تا افراد بتوانند در آنها شاغل شوند. همین کارها از طرفی باعث ایجاد درآمد برای خوده شما نیز می شود چرا که افراد ساکن در شهر با مراجعه به مراکز تفریحی و خرید و … پول خرج خواهند کرد و سود حاصل برای شما خواهد بود. در ادامه بازی و به دست آوردن پول بیشتر می توانید با کشورها و شهرهای دیگر به تبادل بپردازید و وسایل وارد کنید تا وسایلی که دارید را برای آنها صادر کنید و در ازای آن هزینه شان را دریافت کنید تا به این ترتیب بتوانید به رونق اقتصاد شهرتان کمک کنید.

بازی SimCity BuildIt با گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده ای عرضه شده است. در این بازی شاهد گیم پلی بی نظیری خواهید بود. همه جزئیات در جهت گیم پلی بازی به خوبی طراحی شده است تا یک بازی بی نقص و عالی را تجربه کنید. در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم از سایت بازیخونه دریافت کنید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی شهرسازی SimCity BuildIt v1.14.6.46601 برای اندروید-1 دانلود بازی شهرسازی SimCity BuildIt v1.14.6.46601 برای اندروید-2 دانلود بازی شهرسازی SimCity BuildIt v1.14.6.46601 برای اندروید-3 دانلود بازی شهرسازی SimCity BuildIt v1.14.6.46601 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 97 + 95 + 5 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 4.0+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular