no-img
آخرین اخبار اندرویدی :
۰۸ / بهمن / ۱۳۹۵
بازدید : 4972
نظرات : 2 دیدگاه
نویسنده : مدیر سایت

بازی سرگرم کننده جادوگر حبابی۲ اندروید Bubble Witch 2 Saga

Bubble Witch 2 Saga یک بازی با گرافیک فانتزی و گیم پلی اعتیادآور در سبک بازی های تفننی برای سیستم عامل اندروید میباشد که یکی از متفاوت ترین بازی هایی است که تا به حال تجربه کرده اید. نسخه اول این بازی بسیار جذاب در مدت زمان کمی که عرضه شد توانست کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند برای همین تصمیم گرفتیم نسخه دوم بازی را برای علاقه مندادن به این بازی معرفی کنیم تا با قابلیت های جدید و بهتری بازی را تجربه کنند و ساعت ها سرگرم شوند.

Bubble-Witch-2-Saga

ویژگی های بازی جادوگر حبابی۲ Bubble Witch 2 Saga :

  • گرافیک فانتزی و رنگارنگ
  • صداگذاری عالی و گوش نواز
  • انجام بازی در سطح های متنوع
  • وجود بیش از ده ها سطح متفاوت
  • وجود بیش از صدها مرحله مختلف
  • گیم پلی آسان و راحت
  • قابل نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی

بازی Bubble Witch 2 Saga برخلاف حجم بسیار کمی که دارد دارای گرافیک بسیار بالا و فانتزی میباشد که جلوه های خاصی به بازی بخشیده است و توانسته توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند و یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های تفننی شود. بازی از صداگذاری عالی و دلنشینی برخوردار است که از دیگر مزیت های بازی میباشد تا این بازی جذاب و سرگرم کننده را از دیگر بازی های مشابه متمایز سازد.

در بازی Bubble Witch 2 Saga شما باید با قرار دادن رنگ های هماهنگ و شبیه به یکدیگر در کنارهم باعث در هم ریختن جورچین شده و حباب های جدید بوجود بیاورید و بازی را تاجایی که امکان دارد ادامه دهید. برای انجام این بازی شما به مهارت و هماهنگی دست و چشم ها و عکس العمل سریع نیازدارید تا بتوانید بازی را به خوبی به سرانجام برسانید. بازی از سطح ها و مراحل مختلفی تشکیل شده است که با پشت سرگذاشتن هرکدام از مراحل باید امتیازات جدیدی کسب کنید. بیش از صدها مرحله مختلف در بازی Bubble Witch 2 Saga وجود دارد که شاید در ابتدای بازی مراحل اسان به نظر بیاید اما هرچه که به مراحل بالاتر راه پیداکنید متوجه خواهید شد که بازی مرحله به مرحله دشوارتر میشود و برای ادامه بازی به مهارت و دقت بیشتری نیاز خواهید داشت.

در بازی Bubble Witch 2 Saga شما در نقش جادوگری جوان باید کمک کنید تا با چیدن حباب های همرنگ در کنار یکدیگر و جورچین بازی و پشت سرگذاشتن مراحل مختلف توانایی سحر و جادوی لازم را بدست بیاوید تا بتوانید نیروی تاریکی حاکم بر بازی را بیرون برانید. با نصب این بازی بسیار زیبا و جذاب از یک بازی سرگرم کننده بی نظیر بهره مند شوید.

تصاویر پیش نمایش :
دانلود بازی سرگرم کننده جادوگر حبابی۲ Bubble Witch 2 Saga v1.61.3 برای اندروید-1 دانلود بازی سرگرم کننده جادوگر حبابی۲ Bubble Witch 2 Saga v1.61.3 برای اندروید-2 دانلود بازی سرگرم کننده جادوگر حبابی۲ Bubble Witch 2 Saga v1.61.3 برای اندروید-3 دانلود بازی سرگرم کننده جادوگر حبابی۲ Bubble Witch 2 Saga v1.61.3 برای اندروید-4
جعبه ی دانلود
Download box
حجم فایل : 77 مگابایت
اندروید مورد نیاز : 2.3+
پسورد فایل : www.bazikhone.com
منبع : بازیخونه
درباره ی نویسنده
About author
مدیر سایت

مدیر سایت 192 نوشته در بازی های اندروید بازیخونه دارد.

مشاهده تمام پست های

نظرات
Comments

دیدگاه شما

ارسال نظر
( الزامي )
(الزامي)

محبوب ترین ها
Most popular